|
|
کدخبر: ۱۶۵۳۷۲

صادق درودگر اعلام کرد:

خبرگزاری تسنیم: مشاور اتحادیه فوتبال ایران اعلام کرد سرمایه گذار ایتالیایی فقط علاقمند به خرید سهام باشگاه پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، صادق درودگر در مورد ابراز علاقه یک سرمایه گذار ایتالیایی برای خرید سهام پرسپولیس گفت: در ابتدای مذاکرات با آقای مونگاردی به ایشان خرید سهام باشگاه ملوان را پیشنهاد دادم و حتی طرحی را هم ارائه کردم. بعد از آن بحثباشگاه استقلال به میان آمد اما او خیلی تمایل دارد در پرسپولیس سرمایه گذاری کند به همین خاطر بعد از مذاکره با مسئولان مربوط اعلام شد که ۴۹ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را می توان به این سرمایه گذار ایتالیایی واگذار کرد. البته این اقدام باید در چارچوب قانون، منافع ملی و منافع باشگاه پرسپولیس باشد.

وی در خصوص اینکه آیا به طرف ایتالیایی اعلام کرده برای واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس سختگیری صورت می گیرد، اظهار داشت: بهتر است مسئولان مربوطه در این مورد صحبت کنند. درست نیست برای طرفی که خواهان سهام باشگاه پرسپولیس هستند دلهره ایجاد کنیم.

مدیر عامل پیشین باشگاه ملوان بندرانزلی در پاسخ به این سؤال که با توجه به ارتباط خوبی که با مونگاردی دارد آیا در صورت خرید احتمالی سهام باشگاه پرسپولیس توسط ایتالیایی ها او مدیرعامل پرسپولیس می شود، عنوان کرد: خودم ترجیح می دهم در خدمت کل فوتبال کشورم باشم نه یک باشگاه خاص و به دنبال مدیرعاملی پرسپولیس نیستم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار