|
|
کدخبر: ۱۶۵۴۱۸

تنها معضل ما کمبود بازی های تدارکاتی است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان تاکید کرد، این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا نیم نگاهی به صعود خواهد داشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، علی دوستی مهر، سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان در خصوص همگروهی این تیم با تیم های میانمار، تایلند و یمن اظهار داشت: میانمار تیمی است که هفت بار تجربه حضور در رقابت های جام جهانی را داشته و از شرایط میزبانی بهره می برد.

وی با یادآوری اینکه شرایط آب و هوایی میانمار شرجی و بارانی است، گفت: تیم میانمار با توجه به تجربه بالا و شرایطی که در کشورش دارد حریف سرسختی برای مان محسوب می شود. درباره تیم فوتبال جوانان تایلند نیز باید بگویم این کشور از تیم های پایه بسیار قوی برخوردار است، چرا که تجربه برگزاری دوره های متعدد رقابت های آموزشگاه های جهان را دارد و بی شک با تجربه ای که بازیکنان این کشور دارند، بازی راحتی مقابل تیم تایلند نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان ضمن تاکید بر اینکه تیمش مقابل حریفان خود در مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا بهترین بازی ها را انجام خواهد داد، اذعان کرد: تیم یمن نیز حریف دست و پا بسته ای برایمان نبوده و نخواهد بود.

دوستی مهر همچنین خاطر نشان کرد: نیم نگاهی به صعود از گروه خود داریم و به امید خدا اگر این اتفاق بیافتد با تیم های ازبکستان، استرالیا و امارات که هر کدام از این تیم ها تجربه حضور در جام جهانی و یا رقابت های آسیایی را دارند، روبه رو خواهیم شد. در واقع ۱۶ تیمی که به این دوره از رقابتها راه یافته اند همگی قدرتمند بوده و نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم.

وی به دشواری کار تیمش در مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: تیم جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا کار سختی را پیش رو دارد و برای اینکه با آمادگی کامل به رقابت با حریفان خود بپردازیم نیازمند حضور در اردوها و بازی های تدارکاتی هستیم. خوشبختانه فدراسیون فوتبال همکاری های لازم را برای موفقیت هرچه بیشتر این تیم انجام می دهد و تنها معضلی که ما با آن روبه رو هستیم، کمبود بازی های تدارکاتی است.

سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان در پایان تصریح کرد: پیش از سفر به اوکراین یک مرحله اردوی تدارکاتی در کیش و یک مرحله اردو در تهران خواهیم داشت و سپس به تورنمنت اوکراین اعزام می شویم تا علاوه بر کسب تجربه، بازیکنان را ارزیابی کرده و پی به نقاط ضعف و قوت تیم ببریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار