|
|
کدخبر: ۱۶۵۴۵۰

سرمربی استقلال گفت: هیچ مشکلی بین من و خادم وجود ندارد و از قدیم ما با هم رفاقت داریم.

به گزارشخبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی پس از نشست امروز هیأت رئیسه استقلال با امیررضا خادم که در راستای خصوصی سازی انجام شد، گفت: از آقای خادم تشکر می کنم و در مجموع جلسه خوبی برگزار شد. وزارت به دنبال یکسری راهکارها برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس است و بابت این جلسات از آنها تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه چنین جلساتی برگزار می شود تا یک سری مشکلات برطرف شود، افزود: در هر حال نگاه وزیر ورزش از سوی آقای خادم به ما منتقل شد و در این جلسه در مورد آینده استقلال به بحثو بررسی پرداخته شد.

قلعه نویی در پاسخ به این سؤال که آیا فتح الله زاده در استقلال خواهد ماند یا خیر، گفت: این مسائل به من ربطی ندارد و ترجیح می دهم در خصوص مسائل کلان استقلال صحبت کنم. در مجموع ورود به این مسائل خوب نیست.

در جلسه صحبت ها و پیشنهادهایی مطرح شد که جا دارد بابت آنها از خادم تشکر کنم چرا که او دنبال یک سری راهکارها و ساز و کارها برای خصوصی سازی استقلال بوده و هست.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا در استقلال خواهد ماند یا خیر، گفت: فعلا که سر نخواستن ما دعواست.

وی همچنین در مورد اینکه آیا استقلالی ها درخواست کمک ۲۰ میلیاردی از وزارت ورزش کرده اند، گفت: خیر این حرف ها مطرح نیست.

قلعه نویی درباره اختلافاتش با امیر خادم تأکید کرد: ما از قدیم با هم دوست هستیم و مشکلی بین ما نیست. خوشحالم که یک فرد ورزشی مثل خادم معاون وزیر و در رأس چنین کاری قرار گرفته است.

وی در پایان در مورد شفاف سازی قرارداد تیم های لیگ برتری گفت: چقدر خوب بود که تقرارداد مام ۱۶ تیم را ارزیابی کرده و سپس آن را اعلام می کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار