|
|
کدخبر: ۱۶۵۴۵۹

خبرگزاری تسنیم: رسانه های انگلیس گزارش دادند سرمربی کنونی تیم ملی هلند فصل آینده هدایت شیاطین سرخ را بر عهده خواهد گرفت و پاتریک کلایورت هم دستیار او خواهد بود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، براساس گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» لوئیز فن خال، سرمربی تیم ملی هلند شب گذشته(جمعه) با خانواده گلیزر، مالکان باشگاه منچستریونایتد به توافق رسیده و قرار است این مربی هلندی پس از پایان رقابت های جام جهانی با قراردادی سه ساله هدایت شیاطین سرخ را عهده دار شود.

با وجود اینکه باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه ای خبر توافق با فن خال را تکذیب کرده است ولی رسانه های انگلیسی حضور این مربی هلندی را در اولدترافورد حتمی می دانند.

همچنین سایت روزنامه «مترو» عنوان کرد دستیار فن خال در منچستریونایتد پاتریک کلایورت، ستاره پیشین تیم ملی هلند و بارسلونا خواهد بود و رایان گیگز هم که در حال حاضر مربی موقت شیاطین سرخ است در کادرفنی این تیم باقی خواهد ماند. جزئیات بیشتر هم در این مورد تابستان پیش رو منتشر خواهد شد.

تیم فوتبال منچستریونایتد در حال حاضر با ۵۷ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و امشب در ورزشگاه اولدترافورد به دیدار نوریچ سیتی می رود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار