|
|
کدخبر: ۱۶۵۴۷۷

حاشیه جلسه مسئولان استقلال در وزارت ورزش

مدیرعامل باشگاه استقلال به خبرنگاران قول داد سند کمپ باشگاه استقلال را روی سایت باشگاه منتشر کند.

به گزارشخبرگزاری فارس، علی فتح الله زاده پس از پایان مصاحبه اش با خبرنگاران و در حالی که منتظر رسیدن آسانسور بود به خبرنگاران گفت: سند کمپ باشگاه استقلال را آورده ام و این سند در دستم است.

او به اسنادی که در دستش قرار داشت اشاره کرد و گفت: همین الان هم می توانم این سند را به شما هم نشان دهم که خبرنگاران از خواستند سند را نشان بدهد تا عکاسان از سند کمپ استقلال عکس بگیرند که یکی از خبرنگاران گفت: اجازه بدهید سند را روی سایت باشگاه بگذارند تا خبرگزاری ها از یکدیگر دلخور نشوند و مدیرعامل استقلال هم با قبول این پیشنهاد از جمع خبرنگاران جدا شد.

*حسن زمانی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال همزمان با امیر قلعه نویی پس از پایان جلسه از اتاق بیرون آمد و به همین دلیل خبرنگاران با او گفت وگو نکردند و صحبت های سرمربی استقلال را به صحبت های رئیس هیات مدیره ترجیح دادند.

*منصور پورحیدری و مقداد نجف نژاد دو عضو هیات مدیره در این نشست حاضر نبودند.

*مسئولان روابط عمومی وزارت ورزش هم برخورد مناسبی با نمایندگان رسانه های گروهی داشتند.

*امیر قلعه نویی زمانی که تصویربرداران تلویزیونی برای گرفتن تصویر وارد جلسه شدند صحبت هایش را قطع کرد و گفت: تا زمانی که تصویربرداران و عکاسان از جلسه خارج نشوند صحبت نمی کنم.

*امیررضا خادم وقتی از جلسه بیرون آمد در حال راه رفتن شروع به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران کرد که وقتی خبرنگاری به او گفت شما هم مثل علی پروین عادت دارید در هنگام راه رفتن مصاحبه کنید گفت: واقعا! اما من به احترام شما می ایستم و ایستاد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار