|
|
کدخبر: ۱۶۵۴۹۱

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هیئت مدیره جدیدی برای استقلال انتخاب نشد اما دو پیشنهاد تازه برای اداره باشگاه دادم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، علی فتح الله زاده بعد از نشست بررسی راهکارهای خصوصی سازی استقلال در وزارت ورزش اظهار داشت: جلسه امروز منجر به انتخاب هیئت مدیره جدید نشد اما من دو پیشنهاد را مطرح کردم؛ اول آنکه ۳ عضو هیئت مدیره را خودم به این گروه اضافه کنم و پولی هم از وزارت ورزش نگیرم ضمن آنکه ۱۰ میلیارد از بدهی های استقلال را هم پرداخت کنیم.

وی افزود: پیشنهاد دوم ما این است که بودجه را به صورت ۵۰ - ۵۰ پرداخت کنند در آن شرایط هم می توانیم ۲۰ میلیارد از ۴۰ میلیارد بدهی استقلال را تسویه کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره غیبت مقداد نجف نژاد در جلسه امروز تاکید کرد: نجف نژاد برای بازدید از حوزه انتخابیه اش رفته بود و به همین دلیل در نشست حضور پیدا نکرد.

فتح الله زاده یادآور شد: به مسئولان وزارت ورزش گفتم اگر می خواهند مدیر عامل و هیئت مدیره را انتخاب کنند هر چه سریعتر این کار را انجام دهند چرا که فصل نقل و انتقالات نزدیک است و می خواهیم بازیکن بگیریم.

وی در مورد بدهی ۴۰ میلیاردی استقلال گفت: این ۴۰ میلیارد بدهی انباشته باشگاه استقلال است به عنوان مثال ۶ میلیارد آن مالیات استقلال از سال ۴۹ تاکنون است و همانطور که پیشنهاد دادم اگر ۲۰ میلیارد از طرف وزارت ورزش به من داده شود این ۴۰ میلیارد بدهی را مستهلک کرده و صفر می کنم ضمن آنکه دیگر پیشنهاد من که همان اجازه اضافه کردن ۲،۳ نفر به هیئت مدیره به همراه تسویه ۱۰ میلیارد از بدهی ها هم سر جای خودش باقی است.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره همکاری با امیر قلعه نویی و جذب بازیکنان جدید هم تاکید کرد: ابتدا باید هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه مشخص شوند سپس می توان در این باره صحبت کرد.

فتح الله زاده ادامه داد: در این مورد که بعضی ها می گویند گفته ام از استقلال می روم اما اکنون می گویم می مانم هم پاسخم این است آن زمان که گفتم می روم تیم ما در صدر جدول بود اما اکنون که استقلال پنجم شده است می خواهم بمانم.

وی درباره حرکات کبه بعد از گلزنی در دیدار مقابل الریان نیز تصریح کرد: کبه منظور بدی نداشت و آن حرکت بیشتر شادی گل بود و آن معنی که در ایران دارد را برای او نداشت.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد اختلاف نظر کبه و قلعه نویی هم تصریح کرد: به هر صورت مشکلاتی بر سر بازی دادن یا ندادن این بازیکن بود اما اختلافی میان این دو وجود ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار