|
|
کدخبر: ۱۶۵۴۹۴

کمک ۲۰ میلیاردی فتح الله زاده صحت ندارد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی استقلال گفت: نشست امروز نگاه وزیر ورزش از طرف خادم برای وضعیت آینده استقلال و همچنین گذشته مطرح و صحبت هایی در این میان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، امیر قلعه نویی پس از پایان جلسه اعضای هیئت مدیره استقلال با امیررضا خادم برای بررسی وضعیت خصوصی سازی باشگاه استقلال گفت: از دکتر خادم و همکارانش تشکر می کنم چون جلسه خوبی برگزار شد. دوستان در وزارت ورزش دنبال یکسری کارها بودند تا هر چه زودتر وضعیت استقلال بهتر شود.

وی افزود: مشکلی در این جلسه وجود نداشت و این جلسات را برای این برگزار می کنند که مشکلات برطرف شود.

سرمربی استقلال تصریح کرد: در نشست امروز نگاه وزیر ورزش از طرف خادم برای وضعیت آینده استقلال و همچنین گذشته مطرح و صحبت هایی در این میان انجام شد.

قلعه نویی در مورد باقی ماندن علی فتح الله زاده در پست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: در مورد ماندن فتح الله زاده من نباید صحبت کنم. در جلسه امروز در مورد برنامه های کلان باشگاه بحثشد.

وی بار دیگر به نشست امروز گفت: پیشنهاد خادم در جلسه امروز خوب بود مسئولان دنبال این بودند که مشکلات تیم های استقلال و پرسپولیس حل شود.

قلعه نویی در مورد اینکه آیا فتح الله زاده در جلسه امروز کمک ۲۰ میلیاردی از وزارت ورزش و جوانان خواسته خاطرنشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار