|
|
کدخبر: ۱۶۵۵۲۴

وزن کشی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا بعد از ظهر امروز انجام شد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از فدراسیون کشتی، در وزن ۶۶ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند رامین طاهری در دور نخست به مصاف ژانگ از چین می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده کشتی گیران تایوان و تاجیکستان مسابقه می دهد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با کیم هیون وو، دارنده مدال طلای جهان و المپیک از کره جنوبی پیکار خواهد داشت و در صورت پیروزی در دور سوم با برنده دوژان کارتیکوف از قزاقستان و السعدی حسین ازعراق روبرو می شود. در این وزن ۱۲ کشتی گیر حضور دارند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند یوسف قادریان در دور نخست به مصاف ماساتو سومی از ژاپن می رود و در صورت پیروزی با عظمت کاستوبایف از کشور میزبان مسابقه خواهد داد.

در وزن ۹۸ کیلوگرم علی علیاری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با بک سلطان محموداف قرقیزستانی مبارزه می کند و در صورت پیروزی در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران اردن و ژاپن می رود. در این وزن ۱۱ کشتی گیر حضور دارند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۰ کشتی گیر حضور دارند بهنام مهدی زاده در دور نخست با بهرام تویچیف از کشور تاجیکستان مسابقه می دهد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران کره جنوبی و هند روبرو خواهد شد.

رقابت های پنج وزن دوم این رقابت ها از فردا(یکشنبه) در شهر آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار