|
|
کدخبر: ۱۶۵۵۲۸

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قزاقستان

خبرگزاری تسنیم: وزن کشی ۵ وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا انجام شد و شاگردان بنا با قرعه بسیار سختی روبرو شدند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در وزن ۶۶ کیلوگرم رامین طاهری در دور نخست به مصاف کشتی گیری از چین می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده کشتی گیران تایوان و تاجیکستان مسابقه خواهد داد. در گروه طاهری ریو قهرمان سال ۲۰۱۳ جهان از کره جنوبی حضور دارد که کار را برای رسیدن طاهری به فینال بسیار سخت خواهد کرد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با کشتی گیر کره جنوبی پیکار خواهد داشت و در صورت پیروزی در دور سوم با برنده کشتی گیران قزاقستان میزبان و عراق روبرو می شود. کیم حریف نامدار عبدولی است که تاکنون چندین بار مقابل وی قرار گرفته است. کیم در المپیک لندن در وزن ۶۶ کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید و در سال ۲۰۱۳ نیز در مسابقات جهانی بوداپست در وزن ۷۴ کیلوگرم عنوان نخست را با شکست ولاسوف روس به خود اختصاص داد. به نظر می رسد عبدولی که در این مسابقات در یک وزن بالاتر به میدان رفته کار بسیار سختی مقابل این حریف نامدار خود داشته باشد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم یوسف قادریان در دور نخست به مصاف کشتی گیری از ژاپن می رود و در صورت پیروزی با کشتی گیری از کشور میزبان مسابقه خواهد داد که این کار را برای قادریان جوان سخت خواهد کرد.

در وزن ۹۸ کیلوگرم علی علیاری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با کشتی گیر قرقیزستانی مبارزه می کند و در صورت پیروزی در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران اردن و ژاپن می رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور نخست با کشتی گیری از کشور تاجیکستان مسابقه می دهد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران کره جنوبی و هند روبرو خواهد شد. کشتی گیر کره ای در سال ۲۰۱۱ عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داده است.

رقابت های ۵ وزن دوم این رقابت ها از فردا(یک شنبه) در شهر آستانه قزاقستان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار