|
|
کدخبر: ۱۶۵۶۰۲

هفته سی و دوم بوندس لیگا

خبرگزاری تسنیم: در روزی که بایرن مونیخ بر میهمانش، وردربرمن غلبه کرد اینتراخت برانشوایگ با حضور دروازه بان ایرانی خود مغلوب هرتابرلین شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته سی و دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های آلمان موسوم به بوندس لیگا عصر امروز(شنبه) با انجام پنج دیدار همزمان پیگیری شد که طی آن تیم های بایرن مونیخ، هرتابرلین و ماینتس برابر رقبای خود به برتری رسیدند.

در یکی از مهمترین دیدارهای امروز تیم فوتبال بایرن مونیخ، قهرمان زودهنگام فصل جاری این رقابت ها در حضور ۷۱ هزار هوادارش در ورزشگاه آلیانتس آره نا به مصاف وردربرمن رفت و موفق شد میهمان خودش را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد. برای باواریایی ها در این مسابقه فرانک ریبری(۲۰)، کلودیو پیزارو(۵۳ و ۵۷)، باستین شواین اشتایگر(۶۱) و آرین روبن(۷۴) گلزنی کردند. وردربرمن هم توسط تئودور گبر سلاسی(۱۰) و آرون هانت(۳۶) به گل رسید.

شاگردان پپ گواردیولا با این پیروزی شمار امتیازات خود را به عدد ۸۴ رساندند. وردربرمن هم با این شکست ۳۶ امتیازی باقی ماند و در جایگاه چهاردهم جدول جای گرفت. پیش از شروع این بازی بازیکنان بایرن برای ادای احترام به تیتو ویلانووا، سرمربی فقید بارسلونا که دوستی نزدیکی با پپ گواردیولا داشت یک دقیقه سکوت کردند و با بازوبند مشکی به زمین بازی رفتند.

در دیگر دیدار امروز هرتابرلین در خانه خود میزبان اینتراخت برانشوایگ بود. شیرهای زرد که در این بازی دنیل داوری، سنگربان ایرانی شان را همانند دیدارهای گذشته از ابتدا در ترکیب داشتند با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب میزبان خود شدند. برای هرتا در این بازی جان آنتونی بروکس(۶۱) و سامی آلاگوی(۷۷) گلزنی کردند.

شاگردان تورستن لیبرکنشت با این شکست ۲۵ امتیازی شدند و همچنان در مکان آخر جدول ۱۸ تیمی بوندس لیگا جای دارند. هرتابرلین هم با این برد ۴۱ امتیازی شدند و در رده دهم جدول ایستاد.

در سایر دیداهای برگزارشده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

هوفنهایم صفر - اینتراخت فرانکفورت صفر

ماینتس ۲ - نورنبرگ صفر

ولفسبورگ ۲ - فرایبورگ ۲

ساعت ۲۱ امشب هم بایرلورکوزن در دیداری خانگی به مصاف بورسیا دورتموند دوم جدولی می رود.

پرونده هفته سی و دوم بوندس لیگا فردا(یکشنبه) با انجام دو دیدار بسته می شود که در نخستین دیدار آگزبورگ به مصاف هامبورگ می رود و در آخرین بازی هفته شالکه در خانه از بورسیا مونشن گلادباخ پذیرایی خواهد کرد.

در جدول رده بندی رقابت های بوندس لیگا بایرن مونیخ، قهرمان زودهنگام فصل جاری با ۸۴ امتیاز صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد و تیم های بورسیا دورتموند و شالکه به ترتیب با ۶۴ و ۵۸ امتیاز در رده های دوم و سوم هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار