|
|
کدخبر: ۱۶۵۶۳۲

دنبال وقت کشی نبودیم، آنها بازی را از ما می گرفتند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان تیم فوتبال فجرسپاسی در این دیدار به علت اینکه در آستانه حذف از لیگ برتر بودند، استرس داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، فرهاد کاظمی پس از تساوی بدون گل دو تیم فجر سپاسی و پیکان در دیدار رفت پلی آف لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از میزبانی شیرازی ها تشکر کنم، هواداران این تیم به خوبی تیم خود را تشویق کردند و هیچ توهینی به ما نکردند.

وی افزود: بازی آن چیزی که فکر می کردم رخ نداد، روی تعویض ها خیلی حساب باز کرده بودم و فکر می کردم فجر سپاسی در نیمه دوم کم بیاورد اما از تعویض ها استفاده نکردم و سه تعویض جواب نداد، این بازی گذشت و در تهران از پس این تیم بر خواهیم آمد.

سرمربی پیکان یادآور شد: فجرسپاسی در آستانه حذف از لیگ برتر بود و ما در آستانه لیگ برتری شدن، همین موضوع در روند کاری آنها تاثیر گذاشته بود و بازیکنان فجر سپاسی با استرس بازی می کردند.

کاظمی در مورد قضاوت داور تصریح کرد: داوری خوب بود، در پنالتی و زدن و دو موقعیت دیگر می توانست به نفع ما سوت بزند، به هر حال این بازی تمام شد و به هر قیمتی که شده ما در بازی برگشت تلاش می کنیم تا بازی را به نفع خود به پایان برسانیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه یاوری اعلام کرده پیکانی ها به دنبال وقت کشی بودند، افزود: یاوری قابل احترام و در فوتبال است اما ما هم در طول ۹۰ دقیقه دویدیم و اگر دقت می کردید متوجه می شدید که به هیچ عنوان دنبال وقت کشی نبودیم.

وی افزود: ما حاضریم در تهران ۱۲۰ دقیقه بجنگیم، بازی در شیراز سرعت لازم را نداشت و اگر دقت کنید، آنها بازی را از دست ما گرفته بودند، فجر سپاسی از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشت و به علت خستگی در اواخر فصل نقاط ضعفی داشت اما نقاط قوت ما در این بود که برای برد آمده بودیم و می خواهیم وارد لیگ برتر شویم که در دیدار برگشت این کار را قطعی خواهیم کرد.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار