|
|
کدخبر: ۱۶۵۷۱۵

مشکلی نیست و حقوق وزنه برداران را خواهیم داد

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: خوب است تا وزنه برداران کمی صبور باشند.

حسین رضازاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سوال که شنیده شده فدراسیون وزنه برداری به وزنه برداران اعلام کرده که خودشان آب معدنی تهیه کنند، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد و نبود آب معدنی در اردوی تیم ملی به دلیل تقارن اتمام آب معدنی با روز جمعه بود.

وی افوزد: روز جمعه به دلیل تعطیلی رستورانی که با فدراسیون وزنه برداری قرارداد دارد، فدراسیون نتوانست آب به اردو برساند اما پس از اطلاع از این موضوع دبیر فدراسیون به سرعت آب تهیه کرد و به اردو رساند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد: وزنه برداران بد نیست که کمی صبر داشته باشند تا به تدریج مشکلات حل شود. شکر خدا فدراسیون وزنه برداری یکی از فدراسیون های بی حاشیه بوده و در آرامش کامل بدنبال افتخار آفرینی مجدد در آسیا و جهان است.

رضازاده عنوان کرد: یکی دیگر ار مشکلات موجود نبود فیزیوتراپ در اردو بود که با مساعدت آقای سجادی و فدراسیون پزشکی ورزشی این موضوع نیز حل شد و از روز گذشته یک فیزیوتراپ به اردو اضافه شده است.

وی گفت: وزارت ورزش پول فدراسیون وزنه برداری را نیز داده و پرف چند روز آینده حقوق وزنه برداران را نیز خواهیم داد تا همه چیز بر طبق روال پیش برود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار