|
|
کدخبر: ۱۶۵۷۲۷

کارشناس فوتبال گفت: برگزاری اردوهای بلند مدت به نفع تیم ملی کشورمان نیست و بهتر بود که اردوی کوتاه مدت تری برای تیم ملی تدارک داده می شد که نتیجه بخش تر است.

حسین عبدی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر خصوص بازی های تدارکاتی تیم ملی با تیم های ضعیف آفریقایی گفت: تیم ملی باید در کنار تیم های کوچک مقابل تیم های بزرگ هم بازی کند تا مشکلات فنی تیم حل شود و تاکتیک های گلزنی را تمرین کنند تیم ملی فعلا نتایج خوبی در بازی های دوستانه آفریقای جنوبی نگرفته هرچند الان اوایل دوره آماده سازی تیم است و تیم ملی رفته رفته به وضعیت بهتری می رسد ولی ناگفته نماند که بازیکنان تیم ملی بعد از اتمام لیگ بلافاصله به تیم ملی پیوستند و با آمادگی بدنی زیاد به تیم ملی ملحق شدند.

وی در ادامه افزود: اردوهای بلند مدت اصلا به نفع تیم ملی نیست و اردوهای کوتاه مدت نتیجه بخش تر است.

عبدی درخصوص لغو بازی با موزابیک هم گفت: فدراسیون فوتبال باید چند بازی دیگر در نظر می گرفت که درصورت پیش آمدن چنین مسئله ای و لغو بازی تیم ملی بدون بازی تدارکاتی در ضمن تیم موزابیک باید خبر لغوبازی را زودتر به تیم ملی ایران اعلام می کرد تا فدراسیون فرصت اتخاذ تیم مناسبی را می دانست.

وی درخصوص غیبت لژیونرها دراردوی آفریقای جنوبی تصریح کرد: لژیونرها هم دراردوهای بعدی به تیم ملی اضافه می شوند، در نبود آن ها هم بازیکنان دیگر تیم ملی روند آماده سازی خود را طی می کنند وتاکتیک های را مرور می کنند.

عبدی در پایان درخصوص پایان زودهنگام لیگ خاطرنشان کرد: این تیم از سوی کی روش و فدراسیون فوتبال برای آماده سازی تیم ملی گرفته شده وتعاملی است که بین تیم ملی و باشگاه ها گرفته شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار