|
|
کدخبر: ۱۶۵۷۳۰

مربی اسلالوم بانوان در گفت وگو با فارس:

مربی تیم ملی اسلالوم بانوان اعتقاد دارد از نظر شرایط تمرینی و پیست با رقبای خارجی برابر هستند.

کتایون اشرف در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره شرایط ملی پوشان برای حضور در بازی های آسیایی گفت: برای بازی های آسیایی اینچئون باید ۴ قایقران آماده داشته باشیم که ۲ نفر در کایاک و ۲ نفر در کانو هستند. در حال حاضر ۵ قایقران در اردو حضور دارند که البته پس از تست انتخابی که آخر اردیبهشت برگزار خواهد شد، ممکن است تعداد نفرات تغییر کند.

وی ادامه داد: فعلا تمرینات طبق برنامه و مطابق پیش بینی ها دنبال می شود و امیدواریم تا بازی های آسیایی بتوانیم با برنامه حرکت کنیم. تست آخر اردیبهشت برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که وضعیت ورزشکاران در شرایط مسابقه سنجیده می شود. قایقرانان فعلی حاضر در اردوی تیم ملی در تست قبل انتخاب شده اند و اگر نیروی جدید برجسته یا استعداد درخشانی در تست حضور پیدا کند به نفرات اضافه خواهد شد.

اشرف با اشاره به وضعیت خوب تمرینی قایقرانان در پیست اسلالوم در آبهای آرام اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی از نظر تمرینی داریم چراکه پیست تمرینی ما کاملا مطابق با پیست بازی های آسیایی است و شرایط ما نسبت به رقبا از نظر تمرینی یکسان است. این مسئله بسیار امیدوارکننده است و فکر می کنم شانس بالایی برای گرفتن نتیجه خوب برای ما ایجاد کرده است. از نظر قایق و پارو نیز شرایط خوبی داریم و مشکلی وجود ندارد. البته پاروهای جدیدی سفارش داده شده که شرایط را بهتر خواهد کرد.

مربی تیم ملی اسلالوم در پایان با امیدواری نسبت به نتیجه بانوان در بازی های آسیایی عنوان کرد: امیدواریم اسلالوم بانوان در بازی های آسیایی خوش بدرخشد و این شروع خوبی برای فعالیت مجدد بانوان در رودخانه ها و آبهای خروشان باشد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار