|
|
کدخبر: ۱۶۵۷۳۵

در گفت وگو با تسنیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: مسئولین فدراسیون تا جایی که از دستشان برمی آید از تیم حمایت کرده و خوشبختانه دور از هرگونه حاشیه تمرینات را دنبال می کنیم.

بیژن مقانلو در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: تمرینات آماده سازی را در بهترین شرایط روحی دنبال می کنیم و خوشبختانه نفرات واقعا از لحاظ روحی با شادابی تمرینات را دنبال می کنند. مسئولین فدراسیون هم تا جایی که از دست شان برمی آمد امکانات در اختیار تیم گذاشتندکه جا دارد به از این بابت تشکر کنم.
وی ادامه داد: وضعیت یوسف کرمی هم خوب است و در کنار مابقی نفرات تمرینات را دنبال می کند. موضوعی که باید به آن توجه شود تلفیقی از جوانی در تجربه در تیمی است که قرار است در بازِهای آسیایی اینچئون نمایندگی تکواندوی ایران را بر عهده داشته باشد.
سرمربی تیم ملی تکواندو عنوان کرد: در چند ماه آینده و تا پیش از شروع رقابت های آسیایی چندین مسابقه پیش روی تیم است و تمام تلاشمان این است تا در این رقابت ها با قدرت حاضر شویم و ضمن رسیدن به موفقیت برای اینچئون نیز به آمادگی مطلوب برسیم.
مقانلو در مورد رقابت های آلمان و اینکه چرا یعقوبی و خدابخشی بدون حضور در رقابت های انتخابی به این مسابقات اعزام شدند نیز خاطرنشان کرد: برنامه حضور در این تورنمنت قبل از مسابقات انتخابی ریخته شده بود به هیمن دلیل برای حضور در این مسابقات اصلا برنامه انتخابی نداشتیم. این تورنمنت ها در بالا رفتن رنکینگ و گرفتن رنگینگ تاثیرگذار است به همین دلیل با این هدف از تمام دنیا در آن شرکت می کنند. خدابخشی رنکینگ داشت و یعقوبی نیز به خاطر عملکرد خوبش در سالی که گذشت برای گرفتن رنکینگ اعزام کردیم.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار