|
|
کدخبر: ۱۶۵۷۶۴

پیروزی بر وردربرمن خوب بود

سرمربی تیم فوتبال بایرن پس از برتری مقابل وردربرمن از درگذشت دوست سابقش اظهار تاسف کرد و گفت: غم مرگ ویلانووا تا ابد می ماند و امیدوارم بتوانیم رئال را در بازی برگشت شکست دهیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، شب گذشته در هفته سی و دوم بوندس لیگا مونیخی ها موفق شدند ۵ بر ۲ وردربرمن را مغلوب کنند. پپ گواردیولا اظهار داشت: به خاطر نیمه اول کمی ناراحتم. هواداران ما سزاوار چنین بازی که ۴۵ دقیقه اول ارائه کردیم، نیستند. نیمه دوم بهتر شدیم. بدیهی است که برد برای حفظ جو تیم خیلی خوب شد تا بتوانیم بهتر برای بازی برگشت با رئال تدارک ببینیم.

مربی ۴۲ ساله در مورد بازی سه شنبه شب با کهشکانی های مادریدی در لیگ قهرمانان اروپا افزود: به تیمم کاملا اعتقاد دارم و امیدوارم بتوانیم در بازی برگشت نتیجه گرفته و به فینال برسیم.

وی همچنین در بخشی از اظهاراتش در مورد درگذشت «تیتو ویلانووا» نیز اظهارتاسف کرد. وی عنوان کرد: ما دوره طولانی را در کنار هم فعالیت کرده و به تجارب مشترکی رسیدیم. با هم برنده شدیم، باهم باختیم و با هم به تساوی رسیدیم. در شرایط کنونی واقعا وضعیتی سخت را تجربه می کنم.

وی که با مربی فوت کرده سابق بارسا در دوران نوجوانی در آکادمی کاتالان ها همبازی بود، در سال های ابتدایی فعالیتش به عنوان مسئول فنی نیز با ویولانووا همکاری مشترک داشت. پپ ادامه داد: این غم و اندوه با من تا ابد باقی خواهد ماند.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار