|
|
کدخبر: ۱۶۵۷۶۹

عملکرد تیم ذوب آهن در فصل ۹۲-۹۳ لیگ برتر

تیم ذوب آهن تیمی است که در دو فصل اخیر نتایج بسیار ضعیفی گرفته و در این فصل با ۲۹ امتیاز در رده ی سیزدهم قرار گرفت و توانست خود را از سقوط به دسته یک نجات دهد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ذوب آهن فصل سیزدهم را با سرمربیگری مجتبی تقوی شروع کرد اما پس از چندی به دلیل نتیجه نگرفتن این تیم، لوکابوناچیچ، جایگزین مجتبی تقوی شد. اما لوکابونا چیچ هم نتوانست برای ذوب آهن قعر نشین کاری کند و در اواخر فصل به بهانه ی معده درد از تیم جدا شد و پس از چند روز متوجه شدیم که به تیم مس کرمان که شرایط تیمی اش بدتر از ذوب آهن بود پیوست، بعد از بوناچیچ بود که کریمی سرمربیگری تیم ذوب آهن را بر عهده گرفت. این سرمربیان تنها کاری که توانستند برای ذوب آهن انجام دهند نگه داشتن این تیم در لیگ برتر بود.

باید گفت که تیم ذوب آهن در فصل گذشته هم شرایط خوبی در جدول قرار داشت و در پلی آف توانست در لیگ برتر بماند، ذوب آهن در آن فصل با ۳۴ بازی انجام داده خود ۹ پیروزی و ۱۱ مساوی و ۱۴ باخت بدست آورده بود و با ۳۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

عملکرد تیم ذوب آهن در فصل ۹۲-۹۳ این تیم در سه هفته ی ابتدایی که به تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس و تراکتور سازی بازی داشت توانست تنها یک امتیاز از پرسپولیس بگیرد و دو بازی دیگر خود را واگذار کرد با پیش رفتن بازی ها و لیگ شرایط ذوب آهن بهتر نمی شد که هیچ بدتر هم شد.

در نیم فصل ۹۲-۹۳ ذوب آهن از ۱۵ بازی ۳ برد و ۱۱ مساوی و ۱۴ باخت بدست آورد و در رده ی سیزدهم جدول از ۱۶ تیم قرار گرفت.



** نقل و انتقالات تیم ذوب آهن در فصل ۹۲-۹۳

ذوب آهن در این فصلی که گذشت کارلوس سا نتوس، میلاد غریبی، خانزاده، مهران قاسمی و محسن ایران نژاد را به خدمت گرفت و همچنین خروجی های این تیم شامل میلاد زیندپور، هادی تامینی، کامپاروف، اکرامی، محسن مسلمان و احسان پهلوانی بودند.

** بهترین گلزن تیم ذوب آهن

مهدی رجب زاده بازیکن با تجربه تیم ذوب آهن در این فصل نه گل به ثمر رساند و عنوان بهترین گلزن تیم را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است؛ خط حمله این تیم توانست در این فصل ۲۴ بار دروازه حریفان خود را باز کند و همچنین خط دفاع ذوب آهن ۳۶ گل در این فصل دریافت کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار