|
|
کدخبر: ۱۶۵۸۱۰

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که تیمش مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا برای گلزنی به میدان خواهد رفت.

به گزارشخبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی در خصوص دیدار سه شنبه شب تیمش مقابل بایرن مونیخ در آلیانس آره نا اظهار داشت: اگر رونالدو، بنزما و بیل آماده باشند، مقابل بایرن بازی می کنند. ما می خواهیم گل بزنیم نه اینکه دفاع کنیم. رونالدو شرایط خوبی دارد. وی مقابل اوساسونا با اعتماد به نفس بیشتری نسبت به دیدار چهارشنبه شب هفته گذشته بازی کرد. همه چیز برای او و ما عالی پیش رفت. توانستیم به برخی بازیکنان استراحت بدهیم و خیلی خوب بازی کنیم.

وی ادامه داد: بنزما بهتر شده است. او هیچ مشکلی برای بازی سه شنبه ندارد. می توانستید ببینید که بازیکنانمان خوشحال هستند. این مهم است. هواداران روحیه گرفته اند و تیم می تواند بهتر هم بشود.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در خصوص درگذشت تیتو ویلانووا خاطرنشان کرد: من واقعا او را نمی شناختم. فقط در یک بازی پاری سن ژرمن مقابل تیم او قرار گرفتیم اما به نظر می رسید یک فرد حرفه ای و آرام است. همه ما بسیار ناراحت شدیم. بارسلونا شخصیت مهمی را از دست داد.

آنچلوتی افزود: مقابل بایرن بازیکنانی را به میدان می فرستم که انگیزه داشته باشند. فکر نمی کنم قرار باشد با مسئله تازه ای روبرو شویم. به خوبی برای این بازی آماده شده ایم. اعتماد زیادی به بازیکنانم دارم.

وی اضافه کرد: بیل سرما خورده بود و این باعثشده بود ضعیف شود. ترجیح دادیم که او صبح روز گذشته به تنهایی تمرین کند. بیل برای بازی سه شنبه شب آماده خواهد بود. هرگز درخواست یک مهاجم جدید نکرده ام. موراتا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و فصلی عالی پشت سر گذاشت. امیدوارم که در تیم بماند. موراتا می تواند به سطح بنزما یا رونالدو نزدیک شود. در پایان فصل با او صحبت خواهیم کرد.

آنچلوتی گفت: چیزی درباره خروج زیدان نمی دانم. این مسئله ای نیست که اکنون درباره اش حرف بزنیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار