|
|
کدخبر: ۱۶۵۸۴۲

لیگ NBA

خبرگزاری تسنیم: مایکل جردن در شب شکست تیمش فقط شاهد هنرنمایی لبران جیمز، فوق ستاره میامی بود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در ادامه مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، تیم های اوکلاهماسیتی تاندر، میامی هیت، دالاس موریکس و ایندیانا پیسرز حریفان خود را شکست دادند.

دیدار ۲ تیم بابکتز و هیت در سالن «تایم وارنر کِیبِل» شهر شارلوت با نتیجه ۹۸ بر ۸۵ به سود میامی تمام شد. در این بازی، مایکل جردن، اسطوره بسکتبال آمریکا و مالک تیم شارلوت بابکتز روی نیکت تیمش نشسته بود و در حالی که هیچ کمکی از دستش بر نمی آمد فقط هنرنمایی لبران جیمز، فوق ستاره میامی را می دید. جیمز در این بازی ۳۰ امتیاز، ۱۰ ریباند و شش پاس گل داشت در حالی که آل جفرسون ۲۰ امتیاز و پنج ریباند برای شارلون بدست آورد. از این بازی ۱۹۶۳۳ تماشاگر دیدن کردند که در تاریخ باشگاه شارلوت بی نظیر است. میامی در حال حاضر ۳ بر صفر از شارلوت پیش است و در صورت کسب یک پیروزی دیگر راهی نیمه نهایی کنفرانس شرق می شود.

بازی دو تیم ممفیس و اوکلاهماسیتی در سالن فدکس فوروم شهر ممفیس در وقت اضافه با نتیجه ۹۲ بر ۸۹ به سود تیممیهمان به پایان رسید. رجی جکسون ۳۲ امتیاز، ۹ ریباند و یک پاس گل برای اوکلاهماسیتی کسب کرد و مارک گسول، سنتر اسپانیایی ممفیس و همبازی سابق حامد حدادی، ۲۳ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ ریباند برای ممفیس بدست آورد. دو تیم در حال حاضر ۲ بر ۲ مساوی هستند.

دالاس موریکس در حالیکه ۲ بازی قبلی پلی آف را به سان آنتونیو اسپرز باخته بود در بازی صبح امروز که در سالن اختصاصی این تیم برگزار شد با شوت وینس کارتر، میهمان خود را شکست داد. کارتر در حالیکه تیمش ۱۰۶ بر ۱۰۸ تا ثانیه آخر بازی عقب بود با شوت ۳ امتیازی خود، نتیجه این دیدار را عوض کرد و دالاس ۱۰۹ بر ۱۰۸ موفق به کسب اولین پیروزی مقابل اسپرز شد. او ۱۳ سال پیش هم چنین کاری را برای تیمش در پلی آف انجام داده بود. تیم دانکن ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۲ پاس گل برای اسپرز کسب کرد و مونتا الیس با ۲۹ امتیاز، ۲ ریباند و ۳ پاس گل، موثرتیرن بازیکن دالاس بود.

دیدار دو تیم ایندیانا و آتلانتا در سالن فیلیپس شهر آتلانتا با نتیجه ۹۱ بر ۸۸ به سود تیم میهمان به پایان رسید تا ۲ بر ۲ در پلی آف مساوی شوند.

برنامه بازی های فردا به شرح زیر است:

شیکاگو - واشنگتن
کلیپرز - گلدن استیت
تورنتو - بروکلین
هیوستون - پورتلند

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار