|
|
کدخبر: ۱۶۵۸۶۷

اختیاری از خود ندارم و همه چیز را به آذری سپرده ام

خبرگزاری تسنیم: هافبک چپ پای پرسپولیس در فصل گذشته با اشاره به وضعیتش برای فصل آینده گفت: من با ذوب آهن قرارداد دارم و همه چیز را به مدیرعامل این باشگاه سپرده ام.

محسن مسلمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر واکنش به اظهارات سعید آذری که گفته بود به هیچ عنوان به او اجازه جدایی نخواهد داد، گفت: من یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم و در حال حاضر از خودم هیچ اختیاری ندارم. من همه چیز را به آقای آذری سپرده ام و ایشان تصمیم گیرنده است. اگر او گفته که مخالف جدایی من است، هیچ اعتراضی در این مورد ندارم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا دوست نداری فصل بعد هم در پرسپولیس بازی کنی؟»، خاطر نشان کرد: هر بازیکنی دوست دارد در پرسپولیس بازی کند ولی من با ذوب آهن قرارداد دارم. زمانی که از ذوب آهن جدا شدم آقای آذری کمکم کرد و رضایت داد تا به عنوان بازیکن قرضی به پرسپولیس بروم. حالا هم با ذوب آهن قرارداد دارم و باید تابع تصمیم این باشگاه باشم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته همچنین در پاسخ به این پرسش که «عملکردت در پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنی؟»، گفت: خودتان می دانید که شرایط استقلال و پرسپولیس با تیم های دیگر فرق دارد. من عملکرد بدی نداشتم و تجربیات زیادی به دست آوردم که می تواند در آینده به سودم باشد. البته گاهی اوقات مصدومیت ها اذیتم کرد در غیر اینصورت بازی های بهتری را برای پرسپولیس انجام می دادم.

مسلمان که به دلیل مصدومیت از همراهی تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی بازماند، در خصوص شانس خود برای همراهی این تیم در جام جهانی گفت: قبول دارم که شانس بازگشت من زیاد نیست ولی باید بگویم که آسیب دیدگی زانویم یک مصدومیت ساده نبود و حتی اگر به فکر زانویم نبودم، به گفته پزشکان شاید فوتبالم تمام می شد. من می خواهم ۱۰ سال دیگر بازی کنم و سلامتی ام مهمتر از حضور در جام جهانی است.

وی در پایان تصریح کرد: در هفته های گذشته شرایط خوبی نداشتم ولی بعد از تزریق آمپول به زانویم حالا وضعیت بهتری دارم. امیدوارم در روزهای آینده به طور کامل خوب شوم و فصل خوبی را در پیش داشته باشم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار