|
|
کدخبر: ۱۶۵۸۷۵

روز خوبی برای جواد آقایی نبود

مدیر تیم های ملی ووشو گفت: همه مبارزات در مرحله اول انتخابی درون اردویی از حساسیت بالایی برخوردار بود، اما رقابت در اوزان سنگین جذابیت بیشتری را داشت.

مجید ملکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد برگزاری انتخابی تیم ملی ووشو اظهار داشت: روز گذشته مسابقات حساسی را شاهد بودیم و پیش بینی اینکه چه کسی در پایان این رقابت ها پیروز میدان خواهد شد واقعا دشوار بود. تمام ۲۰ سانداکاری که در این رقابت ها حضور داشتند تقریبا ۱۵ نفر از آنها مدال آوران مسابقات جهانی و آسیایی در رده های جوانان و بزرگسالان هستند به همین دلیل اینکه بخواهیم پیش بینی کنیم چه کسی از این لحظه فیکس تیم ملی می شود کار بسیار دشواری است.

مدیر تیم های ملی ووشو در ادامه گفت: در برخی از اوزان واقعا حساسیت بسیار زیادی وجود دارد. البته همه مبارزاتی که روز گذشته انجام شد واقعا جذاب و دیدنی بود، اما در اوزان سنگین مبارزات بسیار جذابی را شاهد بودیم حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم چه کسی پیراهن تیم ملی را در پایان می پوشد.

ملکی در ادامه خاطرنشان کرد: چند مرحله دیگر انتخابی خواهیم داشت ابتدا مبارزات بین ۴ نفر برگزار می شود و پس از آن دو نفر باقی می مانند که در نهایت با برگزاری آخرین مرحله انتخابی نفر فیکس تیم ملی مشخص می شود. ما برای اینکه نفرات اردونشین تجربیات بیشتری را در کنار ملی پوشان بتوانند کسب کنند این شیوه را انتخاب کردیم.

مدیر تیم های ملی ووشو در مورد اینکه نفرات حاضر در اردوها تا دو ماه آینده مهمان فدراسیون خواهند بود، گفت: ۲۰ ووشوکار در اردوها حضور دارند که آنها تا دو ماه آینده مهمان فدراسیون خواهند بود و پس از آن تعدادی از نفرات از اردوها کنار خواهند رفت و قطعا در طول ۴ ماه باقی مانده نفرات فیکس مشخص می شوند.

وی در مورد اینکه آیا مصدومیت جواد آقایی جدی است یا خیر، گفت: آقایی از ناحیه زانو مصدومیت کوچکی دارد، اما باید در این مرحله از انتخابی ها مبارزه می کرد. حمیدرضا لادور دارنده نشان طلا مسابقات کامبت گیمز و طلای جوانان جهان است او نیز با انگیزه و جویای نام است، اما یادمان نرود که جواد آقایی هم پرتجربه است و به همین دلیل مبارزات این دو ووشوکار در مراحل بعدی دیدنی تر خواهد شد. به اعتقاد من روز گذشته روز جواد آقایی نبود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار