|
|
کدخبر: ۱۶۵۸۷۸

سرمربی تیم ملی موی تای کشورمان در آستانه اعزام به مسابقات جهانی مالزی گفت: انگیزه ملی پوشان بالاست و ما در تلاش هستیم تیم ملی را با آمادگی کامل به این رقابتها اعزام می کنیم.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ " مرتضی علی پناهی ‍ " افزود: با دقت فراوان ۸ نفر از بهترین های کشور برای مسابقات جهانی انتخاب شدند که همگی آنان در پیکارهای " کلاس A " شرکت خواهند کرد.

وی با توجه به تغییرات مدیریتی در راس انجمن گفت: تیم را در شرایط سختی تحویل گرفتیم اما با تلاش مسئولان انجمن و فدراسیون انجمنهای ورزشی و پشتکار ورزشکاران حاضر در اردو توانستیم سطح آمادگی تیم را به حداکثر برسانیم.

علی پناهی ادامه داد: پیش بینی نتیجه این رقابتها بسیار سخت است چون سطح مسابقات بسیار بالاست اما امیدواریم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و با دست پر به میهن عزیزمان بازگردیم.

سرمربی تیم ملی افزود: برای رشد و توسعه این رشته در کشور باید برنامه ریزیهای دقیق و بلند مدت انجام شود که با توجه به شناختی که من از عبادتی، سرپرست انجمن دارم وی می تواند با پشتکار خود این رشته را به اوج عزت برساند.

وی همچنین گفت: در این مدت کوتاه اقدامات خوبی برای موی تای کشور انجام شده و من امیدوارم اگر این روند ادامه داشته باشد تا پایان سال به یکی از ۳ کشور برتر دنیا برسیم و در میادین بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در پایان از حمایتهای وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون انجمن های ورزشی تشکر کرد و گفت: انجمن موی تای از مشکل بودجه رنج می برد و برطرف کردن آن می تواند بسیاری از مشکلات ما را رفع کند و من امیدوارم روزی این رشته نیز بتواند به فدراسیون تبدیل شود.

لازم بذکر است مسابقات جهانی موی تای از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در جزیره لنکاوی مالزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار