|
|
کدخبر: ۱۶۵۹۱۸

اردوی آفریقای جنوبی بار فنی نداشت

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین تیم فوتبال ابومسلم از مذاکره خود با مسئولان باشگاه پدیده مشهد خبر داد و اعلام کرد، برنامه اش را به آنها ارائه کرده است.

خداداد عزیزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در مورد اینکه نامش در بین گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال پدیده مشهد قرار گرفته است، گفت: من روز جمعه جلسه ای با مدیرعامل باشگاه و همچنین مالک مجموعه پدیده مشهد داشتم. من ابتدا در مورد هدف گذاری آنها سؤال کردم و آقای پهلوان مالک مجموعه پدیده گفت که این باشگاه دنبال قهرمانی در لیگ برتر است. او برای فصل آینده نگاه بلندی دارد و می خواهد تیم پدیده را برای قهرمانی ببندد.

وی افزود: من برنامه های مورد نظرم را ارائه کردم و آنطور که آنها گفتند، پدیده مشکل مالی هم ندارد. من به مسئولان این باشگاه گفتم که قهرمان شدن در لیگ برتر نیاز به ابزار دارد و کار آسانی نیست. من یک لیست ۳۵ نفره از بازیکنان مورد نظرم را به آنها ارائه کردم. البته پدیده نمی تواند بیشتر از هشت بازیکن لیگ برتری جذب کند و این موضوع کارشان را سخت خواهد کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ابومسلم مشهد در پاسخ به این سؤال که «به نظر شما پدیده در نهایت چه کسی را به عنوان سرمربی انتخاب خواهد کرد؟»، گفت: این موضوع به تشخیص مسئولان پدیده برمی گردد و آنها از اکبر میثاقیان و علیرضا مرزبان نیز برنامه گرفته اند. من نمی توانم در این مورد نظر خاصی بدهم و گویا قرار است که مسئولان باشگاه پدیده تا دو سه روز آینده سرمربی جدید این تیم را انتخاب کنند.

«آیا بعد از چند سال دوری از لیگ برتر آمادگی بازگشت به این رقابت ها را دارید؟»، عزیزی در پاسخ به این پرسش خبرنگار تسنیم گفت: کار من فوتبال است و هرجا هم که مربیگری کردم همیشه دوست داشتم سالم کار کنم و عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشم. من مشکلی بابت بازگشت به لیگ برتر ندارم و اگر خدا بخواهد این اتفاق خواهد افتاد.

عزیزی همچنین در مورد اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی که با حرف و حدیثهای زیادی همراه بوده است، گفت: معتقدم تیم ملی و باشگاه ها باید در مورد این اردو با یکدیگر به تعامل می رسیدند اما این اتفاق رخ نداد. شما دیدید که این اردو با ۱۰ بازیکن آغاز شد و در مجموع معتقدم که اردوی آفریقا بار فنی نداشت.

وی ادامه داد: اگر قرار بود تیم ملی با این نفرات به اردو برود پس بهتر این بود که در ایران اردو را برگزار می کردیم. ما در این اردو نتوانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم و بازی با موزامبیک هم که لغو شد.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم تیم ملی با این وضعیت کار بسیار سختی در جام جهانی در پیش خواهد داشت. با این حال وظیفه همه ما این است که از تیم ملی کشورمان حمایت کنیم. همه می دانیم که تیم ملی شانسی برای صعود از گروهش ندارد ولی حداقل باید امیدوار باشیم تا بازی های آبرومندانه ای را در جام جهانی انجام دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار