|
|
کدخبر: ۱۶۵۹۵۴

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا - قزاقستان؛

روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با رقابت های اوزان ۶۶،۷۵، ۸۰،۹۸و ۱۳۰ در شهر آستانه قزاقستان آغاز شد که تیم ایران دو نماینده در فینال و سه فرنگی کار در دیدار رده بندی خواهد داشت.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیادر وزن ۶۶ کیلوگرم رامین طاهری در دور نخست کوان ژانگ از چین را ضربه فنی کرد وی در دور دوم با ناداوری مقابل اوبلو بردیف از تاجیکستان سه اخطاره شد و شکست خورد اما با توجه به حضور حریف تاجیکی در دیدار فینال طاهری راهی جدول بازنده ها شد تا شانس کسب مدال برنز را داشته باشد. حریف وی در دیدار رده بندی ریو هان سو قهرمان جهان از کره جنوبی است.

در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کیم هیون وو قهرمان جهان و المپیک از کره جنوبی در حالی که ۵ بر ۳ عقب بود سه اخطاره شد و شکست خورد اما با توجه به حضور این کره ای در دیدار فینال عبدولی به دیدار رده بندی راه یافت حریف عبدولی در دیدار رده بندی دوژان کارتیکوف ازقزاقستان است.

در وزن ۸۰ کیلوگرم یوسف قادریان در دور اول ماساتو سومی از ژاپن را با نتیجه ۱۰ بر ۲ شکست داد وی در دور با ضربه فنی عظمت کاستابایف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف وی در این مرحله هارپرت از هندوستان را با نتیجه ۸ بر ۴ شکست داد و راهی دیدار فینال شد حریف وی در این دیدار ژاناربیک کانزایف از قرقیزستان است.

در وزن ۹۸ کیلوگرم علی علیاری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۳ بر یک بک سلطان محمود اف از قرقیزستان را مغلوب کرد وی در دور سوم با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب اوزاکا از ژاپن شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور نخست با نتیجه ۸ بر یک بهرام تویچیف ازتاجیکستان را شکست داد وی در دور بعد نیز ۶ بر ۳ وونگ مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت، مهدی زاده در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۲ ژالگاسوایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار فینال مورات رومانوف از قرقیزستان است.انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار