|
|
کدخبر: ۱۶۶۱۳۷

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من استعفایی نداده ام برخی افراد بر اساس برداشت هایشان استعفای مرا مطرح کردند.

منصور پورحیدری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: استعفایی مطرح نبوده است ما منتظر هستیم وزارت خانه تصمیمش را در مورداعضای هیات مدیره استقلال بگیرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره عدم حضورش در جلسه دیروز وزارت ورزش گفت: به هر حال من در این جلسه دعوت نبودم افرادی در این جلسه حضور داشتند که راهکارهایی اقتصادی برای باشگاه استقلال ارائه کنند.

وی درباره چیدمان اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: گمانه زنی های زیادی در این باره وجود دارد اما باید ببینیم که تصمیم وزارت ورزش در این باره چیست به نظرم افراد اقتصادی باید در هیات مدیره جدید استقلال قرار بگیرند تا مسائل مالی این باشگاه را بتوانند برطرف کنند.

پورحیدری بیان کرد: عمده ترین مشکل باشگاه استقلال مالی است و کسانی باید در راس این باشگاه قرار بگیرند که توانایی مالی و اقتصادی داشته باشند و بتوانند برای تیم درآمدزایی کنند. من توانایی لازم را ندارم تا در هیات مدیره جدید استقلال قرار بگیرم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد بدهی ۴۰ میلیاردی باشگاه استقلال اظهار داشت: بازرسان وزارت ورزش بعد از بررسی اسناد مالی باشگاه مبلغ بدهی باشگاه را ۴۰ میلیارد اعلام کردند. این بدهی مربوط به چند سال است. استقلال به دلیل مشکلات مالی هر سال بدهی اش انباشته شده است و در مجموع این بدهی به ۴۰ میلیارد رسیده است.

پورحیدری بیان کرد: در چند سال گذشته هزینه های باشگاه استقلال بعد از پایان فصل بررسی نمی شد اگر وزارت ورزش هر سال هزینه های این باشگاه را بررسی می کرد الان بدهی به ۴۰ میلیارد نمی رسید؛ باشگاه استقلال درگذشته به خودش واگذار شده بود به همین دلیل این بدهی ها انباشته شده است.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره پیشنهاد فتح اله زاده و خادم برای واگذاری باشگاه استقلال به وی اظهار داشت: فتح اله زاده این پیشنهاد را به خادم داده است که باشگاه را در اختیار وی قرار بدهند و وزارت خانه هم بخشی از هزینه ها را تقبل کند و فتح اله زاده هم از طریق راهکارهای اقتصادی برای تیم درآمدزایی کند به نظرم فتح اله زاده نظر بدی ارائه نکرده است.

وی درخصوص تقبل نکردن ۵۰ درصد از هزینه های باشگاه توسط ورازت ورزش گفت: ۵۰ درصد از هزینه های باشگاه را وزارت ورزش تقبل می کرد اما امسال مسئولان حاضر نیستند این هزنیه را پرداخت کنند. به هر حال هزینه ی بالایی برای اداره کردن باشگاه وجود دارد که وزارت خانه هم باید در این باره کمک کند.

پورحیدری در مورد خصوصی سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: در دو سه ماه گذشته قضیه واگذاری این ۲ باشگاه به صورت جدی توسط مسئولان وزارت ورزش پیگیری می شود. آنها به دنبال راه هایی برای درآمدزایی برای ۲ باشگاه هستند. به هر حال باید افرادی مسئولیت این دو باشگاه را بپذیرند که بتوانند درآمدزایی کنند.

پورحیدری درباره انتشار قرارداد بازیکنان استقلال گفت: فوتبال حرفه ای قرارداد های حرفه ای هم می خواهد. مبلغ قرارداد های بازیکنان مهم نیست بلکه آنچه که مهم است برطرف کردن مشکلات مالی باشگاه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم تمام باشگاه ها باید قراردادشان را انتشار دهند و این موضوع نباید فقط مختص سرخابی ها باشد.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار