|
|
کدخبر: ۱۶۶۱۸۶

جعفری باید در دادگاه پاسخگوی اتهاماتش باشد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: عملکرد فوتبالی جعفری در انتخابات هیات فوتبال فارس که در برنامه ۹۰ پخش گردید مشخص شد و همه دیدند او چه کارهایی کرد و فکر می کنم این بهترین نشانه باشد برای اینکه صحبت ها و عملکرد ایشان قضاوت شود.

فرهاد کاظمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درخصوصصحبت های جعفری مدیرعامل فجرسپاسی شیرازگفت: من دلیل صحبت های آقای جعفری را نمی دانم اما ایشان اگر جرات داشت اسم می آورد و این همه مبهم صحبت نمی کرد و حالا هم می بینیم که او نامی را مطرح نمی کند وگرنه اگر نامی مطرح می کرد قاطع تر جواب او را می دادم.

وی ادامه داد: ماهیت ورزشی و عملکرد فوتبالی ایشان در انتخابات هیات فوتبال استان فارس که در برنامه ۹۰ هم دیدیم مشخص شد و حداقل ۳۰ میلیون نفر بیننده و همه اصحاب رسانه و ورزش دیدند او چه کارهایی کرد و فکر می کنم این بهترین نشانه باشد برای اینکه صحبت ها و عملکرد ایشان قضاوت شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: نباید ایشان جنگ های زرگری به راه بیاندازد چون مجموعه باشگاه پیکان در آرامش کاملی قرار دارد و تمرکز ما برای بازی برگشت با فجرسپاسی بالا است و به هیچ وجه با این صحبت ها تحت تاثیر قرار نمی گیریم او اتهاماتی زده و از ایشان می خواهم کسانی که به قول او با بازیکنان این تیم تماس گرفته اند را معرفی کند و جرات داشته باشد اسم آنها را بگوید. دیگر دوره این بعضی ها، آقایان و دست های پشت پرده گذشته و مردم از این مسائل خسته شده اند. من او را در دادگاه می بینم و باید حرف هایی را که زده اثبات کند.

کاظمی ادامه داد: هیچکدام از اعضای باشگاه پیکان قبل و بعد از مسابقه کوچکترین بی احترامی ای به اعضای تیم فجرسپاسی نکرده اند و شما یک مصاحبه پیدا نمی کنید که علیه آنها صحبت کرده باشیم اما چرا حالا که در بازی رفت نتیجه نگرفته اند این صحبت ها را مطرح می کنند؟ مطمئن باشید با این جوسازی ها آرامش ما به هم نمی خورد. این صحبت ها نشان دهنده استرس و نگرانی او برای سقوط به لیگ دسته اول است اما برخلاف او ما این روزها در آرامش کامل قرار داریم و با تمرکز برای این بازی آماده می شویم.

وی افزود: جعفری گفته این مسائل را به علیپور منتقل کرده اما بهتر است اگر شکایتی دارد در اختیار کمیته اخلاق و شخص آقای محمدزاده قرار دهد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان خاطرنشان کرد: شهر شیراز هواداران فوتبالی خونگرم و فوتبال دوستی دارد و حیف است که فجرسپاسی چنین شرایطی داشته باشد. من معتقدم لیاقت مردم شیراز بالاتر از این حرف هاست اما به خاطر اینکه از این تیم حمایت نشده متاسفانه فجرسپاسی به این روز افتاده است.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار