|
|
کدخبر: ۱۶۶۱۹۷

تماس ها ارتباطی به باشگاه پیکان ندارد

رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ گفت: تماس های مشکوک با بازیکنان فجرسپاسی و سیاه جامگان در مرحله پلی آف لیگ برتر بررسی می شود.

حجت الاسلام علیرضا علیپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد اظهارات جعفر جعفری مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی مبنی بر تماس های مشکوک با بازیکنان این تیم گفت: مدیرعامل فجر با من هم این صحبت ها را در میان گذاشته و گفته است که از چند شماره تلفن پیامک ها و تماس هایی با بازیکنان تیم فجر سپاسی گرفته شده است. همواره در مسابقات حساس شیطنت هایی انجام می شود اما نمی توان آن را به شخص یا جریان خاصی نسبت داد ولی آنچه مهم است اینکه شماره تلفن هایی که با آنها پیامک زده شده و تماس هایی با بازیکنان فجر گرفته شده است، موجود است و این مسئله را بررسی خواهیم کرد. تا کنون تماس قطعی با مدافع وسط فجرسپاسی(سعید قزل) محرز است البته فجر سپاسی و بازیکنان این تیم گل سرسبد بازی جوانمردانه هستند.

وی در مورد اینکه اما یاوری روز گذشته از بازی سعید قزل در پایان مسابقات تمجید کرد، گفت: همانطور که گفتم بازیکنان فجرسپاسی بسیار اخلاق گرا هستند و شاگردان مکتب شهید فجرسپاسی را نمی توان خرید. البته گزارش هایی به ما واصل شده که قبل از بازی با سیاه جامگان هم تماس های مشکوکی با برخی از این بازیکنان گرفته شده است. بنابراین ما در مورد این تماس های مشکوک بررسی های لازم را انجام خواهیم داد و تا روز چهارشنبه نتیجه این بررسی های را اعلام خواهیم کرد.

علیپور در مورد اینکه آیا این تماس ها از سوی باشگاه پیکان گرفته شده است، گفت: نه هیچ ارتباطی با باشگاه پیکان ندارد اما برقراری این تماس های مشکوک قابل تأمل و بررسی است.

وی در مورد اینکه نتیجه بررسی ها ممکن است در نتایج پلی آف لیگ برتر تأثیرگذار باشد، گفت: این مسئله را به طور مجزا بررسی خواهیم کرد و تا روز چهارشنبه نتیجه بررسی ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار