|
|
کدخبر: ۱۶۶۲۰۳

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قزاقستان

نماینده سنگین وزن کشورمان با پیروزی مقابل حریف قرقیزستانی در دیدار نهایی، به مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید.

به گزارشخبرگزاری فارس، در ادامه روز دوم و پایانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که از صبح امروز در شهر آستانه قزاقستان آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در ۵ وزن دوم به مصاف حریفان خود رفتند که بهنام مهدی زاده نماینده سنگین وزن کشورمان با پیروزی مقابل حریف قرقیز در دیدار نهایی، به مدال طلا رسید.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۰ کشتی گیر حضور دارند بهنام مهدی زاده در دور نخست با نتیجه ۸ بر یک مقابل تویچیف از تاجیکستان به پیروزی رسید و راهی دور دوم شد. وی در این مرحله هم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل یونگ مین کیم، دارنده مدال طلای ۲۰۱۲ آسیا از کره جنوبی پیروز شد و جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کرد.

مهدی زاده در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۲(با توجه به ۳ اخطاره شدن حریف) از سد ژالگاسوایف از قزاقستان گذشت و به فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه ۵ بر یک(۳ اخطاره شدن حریف) از سد مورات رامونوف، دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان گذشت و مدال طلا را بر گردن آویخت تا تیم ملی کشتی فرنگی ایران بدون مدال طلا، رقابت ها را ترک نکند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار