|
|
کدخبر: ۱۶۶۲۴۴

خبرگزاری تسنیم: آسیب دیدگی مهاجم حریف ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ چندان جدی نیست و او به زودی به تمرینات تیم باشگاهی اش باز خواهد گشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کادر پزشکی باشگاه ناپولی ایتالیا اعلام کرد، وضعیت گونسالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی این تیم که شب گذشته(شنبه) مصدوم شد، چندان وخیم نیست و او به زودی به تمرینات باز خواهد گشت.

هیگواین شب گذشته در جریان تساوی بدون گل تیمش و اینتر پس از برخورد با مارکو آندرئولی، مدافع اینتر نقش بر زمین شد و سوار بر برانکارد زمین را ترک کرد. این مصدومیت بیم محروم شدن هیگواین از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ را برای هواداران تیم ملی آرژانتین به وجود آورد اما کادر پزشکی باشگاه ناپولی این نگرانی را برطرف کرد.

نتیجه معایناتی که صبح امروز روی پای راست هیگواین صورت گرفت نشان داد که ضربه شدیدی به درشت نی وی وارد شده اما مصدومیت وی حاد نیست. طبق گزارش کادر پزشکی ناپولی ضربه وارد شده به پای هیگواین باعثکبودی آن شده و شرایط وی در چند روز آینده دوباره بررسی خواهد شد.

مصدومیت هیگواین اگرچه حاد نیست اما هنوز مشخص نیست که او بتواند در بازی شنبه هفته آینده تیمش برابر فیورنتینا در فینال جام حذفی ایتالیا به میدان برود.

هیگواین یکی از ستاره های هجومی تیم ملی آرژانتین که جزو سه رقیب ایران در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ است، محسوب می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار