|
|
کدخبر: ۱۶۶۳۱۰

هفته سی و پنجم لالیگا

خبرگزاری تسنیم: آبی و سفیدپوشان کاتالونیا سی و پنجمین بازی این فصل خود در لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا را با شکست پشت سر گذاشتند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، موسوم به لالیگا، امروز(یکشنبه) تیم فوتبال اسپانیول در خانه خود برابر آلمریا با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد.

در این بازی پربرخورد که هشت کارت زرد و اخراجی داشت، فرانسیسکو مانوئل خیمنس در دقیقه ۶۹ و سوسو در دقیقه ۷۲ برای آلمریا گلزنی کردند و تنها گل میزبان را کریستین استوانی در دقیقه ۴۲ زد. در این دیدار کریستین استوانی در دقیقه ۴۲ و داوید لوپس در دقیقه ۹۰ از اسپانیول اخراج شدند.

اسپانیول با قبول این شکست ۴۱ امتیازی و در رده یازدهم جدول باقی ماند. آلمریا اما با کسب این برد ۳۳ امتیازی شد و با صعود به رده هجدهم، به فرار از منطقه سقوط و بقا در لالیگا امیدوار شد.

هفته سی و پنجم لالیگا امروز با برگزاری سه دیدار پیگیری می شود که در مهمترین آنها بارسلونا از ساعت ۲۳:۳۰ میهمان ویارئال است و پیش از آن هم از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا می رود. در دیگر بازی هم اتلتیک بیلبائو پذیرای سویا خواهد بود.

در جدول رده بندی رقابت ها، اتلتیکومادرید با ۸۵ امتیاز، رئال مادرید با ۸۲ امتیاز و یک بازی معوقه و بارسلونا با ۸۱ امتیاز در رده های اول تا سوم قرار دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار