|
|
کدخبر: ۱۶۶۳۱۳

خبرگزاری تسنیم: نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در امر خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال تاکید کرد این وزارتخانه در سال ۹۳ مکلف به واگذاری این ۲ باشگاه به بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، امیررضا خادم پس از اعلام اسامی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد روند اجرای خصوصی سازی سرخابی ها گفت: موضوع خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس براساس برنامه های اصلی ما بود و موظف بودیم به خواست عمومی مردم توجه کنیم و شرایط را برای ساماندهی این دو باشگاه فراهم کنیم.

وی افزود: تا به حال این دو باشگاه شرایطی داشته اند که عنوان دولتی روی آنها بود اما علامت سؤال این بود که اگر دولتی هستند، چرا حمایت نمی شوند و اگر هم زیان ده هستند، چرا واگذار نمی شوند. مجلس در سال ۹۲ ما را مجاب کرد که این دو باشگاه را واگذار کنیم و در سال ۹۳ مکلف به انجام این کار شدیم.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در امر خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال گفت: طبق اصل ۴۴ قانون اساسی و اصول اجرایی شرکتهای دولتی که می خواهند واگذار شوند مسئولیت واگذاری آنها با سازمان خصوصی سازی است و سازمان مربوطه تنها کارهای روزمره را در دست می گیرد. این اتفاق در این مورد هم رخ داد و از چند ماه پیش فضای انجام چنین کاری به وجود آمد و در آخرین جلسه ای که با مسئولان داشتیم مقرر شد که واگذاری استقلال و پرسپولیس زودتر انجام شود. از همین رو پیش از سال جدید تلاش را آغاز کردیم و من هم سعی کردم به عنوان کسی که سالها در ورزش بودم و خاک خورده این عرصه هستم با کمترین حاشیه این کار را انجام دهم.

ادامه دارد…

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار