|
|
کدخبر: ۱۶۶۳۱۸

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سیدجلال حسینی، یکی از مدافعان پر تلاش پرسپولیس بوده و این که عنوان شده من با وی مشکل دارم شایعه است.

محمد پنجعلی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سید جلال حسینی یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس بوده و درخط دفاعی برای این تیم زحمت فراوانی کشیده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درادامه عنوان کرد: من باسید جلال هیچ گونه مشکل یا تعارفی نداشتم من به وی نگفته ام کفاشیان مدیر برنامه های وی است.

وی اظهار داشت: آینده بازیکن مبنی بر بستن قرارداد با هر تیمی به خود آن بازیکن ربط پیدا می کند و فکر نمی کنم این قضیه به من مربوط شود.
هیچ کس از آینده خود خبر ندارد و من هیچ گونه مشکلی به لحاظ اینکه وی در کدام تیم بازی می کند نداشته ام. من ۱۰ سال است که بازی کرده ام و در هر تیمی که بخواهم بازی کنم به خود من برمی گردد نه شخص دیگر.

پنجعلی درمورد قرارداد سه ساله با علی دایی بیان کرد: دایی از مربیان خوب فوتبال کشورمان است و قرارداد سه ساله دارد اما باز به نظر خودی وی و تصمیم نهایی هیئت مدیره برمی گردد.

وی خاطر نشان کرد: باید عنوان کنم ما فقط اسم حرفه ای را یدک می کشیم ولی در صورتیکه حتی جزو آماتور هم نیستیم امیدوارم که هرچه سریعتر تیم پرسپولیس سروسامانی یافته و برای موفقیت در آسیا آماده شود.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار