|
|
کدخبر: ۱۶۶۳۵۷

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: این که موزامبیک هم حاضر به بازی با تیم ملی فوتبال کشورمان نشد شرم آور است زیراتیم ما با رفتن به جام جهانی لیاقت بالایی دارد و تیم موزامبیک به هیچ وجه قابل قیاس با ما نیست.

علی جباری در خصوص وضعیت کنونی تیم ملی فوتبال کشورمان بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: باید بگویم که اوضاع تیم به هیچ وجه خوب نیست و نمی توان از این تیم ملی انتظار موفقیت داشت.

کارشناس و پیشکسوت فوتبال در ادامه افزود: شما وقتی محصولی را می کارید به طور حتم آن محصول را برداشت می کنید ولی آیا زمانی که چیزی کاشته نمی شود می توان انتظار برداشت محصول را داشت؟

جباری بیان کرد: وقتی تیم ملی فوتبال کشورمان زحمتی نکشیده است و بازی های تدارکاتی نداشته و تمرینی انجام نداده است چگونه می توان در برزیل شاهد شگفتی باشیم به طور قطع با این وضعیت زنگ تفریحی برای تیم های همگروهی خواهیم بود و با این اوضاع آبروی ایران می رود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به اردوی ناموفق آفریقای جنوبی تصریح کرد: یکی به من بگوید هدف از برگزاری اردوی آفریقای جنوبی چه بود؟! آیا تقویت بوده؟ آیا هدف از تشکیل اردو آماده سازی بازیکنان بوده است؟! باید عنوان کنم بازیکنان لژیونر نبوده اند بازیکنانی که در باشگاه های آسیا حاضر بوده اند در اردو غایب بودند پس نمی دانم علت این اردو چه بوده است؟! درحالی که اردو با همه بازیکنان برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به لغو دیدار موزامبیک و حاضر نشدن این تیم مبنی بر بازی کردن با تیم ایران گفت: واقعاً شرم آور است من واقعاً متأسفم البته این به سرمربی و بازیکن برنمی گردد بلکه مشکل ضعف مدیریتی است آقایان می گویند بودجه نداریم اما مشکل بودجه نیست بلکه مشکل این است که ارتباط فوتبالی مناسبی با کشور ها نداریم به طوری که کشور درجه ۲-۳ حاضر نمی شود با ما بازی کند.

جباری ادامه داد: تیم ما به جام جهانی راه پیدا کرده است ولی تیم موزامبیک در آفریقا هم شناخته شده نیست باید سطح تیم ها را نگاه کنیم البته نکته مهم اینکه ریشه این قضیه مدیریتی است و نکته مهم ارتباط فوتبالی با سایر کشور ها را بدانیم همانگونه که قطر، امارات، کره، ژاپن با بهترین شیوه تیم های صاحب فوتبال را جذب می کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان به راهکار این مسئله پرداخت و عنوان کرد: باید بگویم لغو دیدار موزامبیک توهین به غرور ملت ایران است حتی غیر فوتبالی ها هم پی برده اند که به غرورشان بی احترامی شده اما راهکار این است که ساختار فوتبالی قوی داشته و مدیریت منظم که دارای رابطه فوتبالی با سایر کشور ها باشد داشته باشیم تا بتوانیم مسیر موفقیت را طی کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که روند فوتبال ما هر چه سریعتر مسیر رو به رشد خود را پیدا کند تا در برزیل شاهد شگفتی تیم ملی فوتبال کشورمان باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار