|
|
کدخبر: ۱۶۶۵۱۲

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: لغو بازی با موزامبیک باید توسط فدراسیون و کی روش رایزنی شود.

ابراهیم آشتیانی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر مورد لغو بازی موزامبیک بیان داشت: این موضوع باید توسط فدراسیون و کی روش رایزنی شود اگر بازی انجام نگیرد به ایران ضربه سنگینی وارد می شود و در بازی های تیم ملی کشورمان در جام جهانی تاثیر به سزایی می گذارد. به نظر من علت این اتفاق، برنامه ریزی نادرست فدراسیون است. هر کشوری به جام جهانی راه پیدا نمی کند که این با عملکرد خوب بازیکنان و اعضا برای تیم ملی کشورمان میسر شده است به همین دلیل تمام اعضای تیم باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بازی های خوبی را از خود به نمایش بگذارند، البته با حذف این اردوها!

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه در مورد اردوی آفریقای جنوبی که تیم ملی با تیم های درجه ۲.۳ بازی گذاشته است، افزود: من آینده خوبی را برای تیم ملی مان پیش بینی نمی کنم. ما باید با تیم های درجه یک بازی تدارک برگزار کنیم تا به نتیجه ی مدنظرمان برسیم زیرا تیم های درجه یک و ۲ بازی ضعیف تری را از خود نشان می دهند.

آشتیانی در مورد برگزاری اردو بدون حضور لژیونر ها تصریح کرد: لژیونرها بازیکنان بسیار مجرب و آموزش دیده ای هستند اما به دلیل بازی که داشتند نتوانستند در اردو شرکت کنند که این امر باعثشد تیم ناقص شود و این موضوع باز هم به تیم لطمه وارد می کند.

وی در پایان در مورد تأثیر بازی های لیگ روی آمادگی بازیکنان گفت: لیگ بسیار فشرده برگزار شد و بازیکنان هم اکنون در تمرین حضور دارند؛ به نظر من مسئولان باید برای بازیکنان بازی های تدارکاتی برگزار کنند تا انگیزه و آمادگی بچه ها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار