|
|
کدخبر: ۱۶۶۵۵۳

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی های تدارکاتی می تواند شرایط مساعد برای تیم ملی ایجاد کند و تیم ملی را در روند آمادگی کمک کند.

محمدخرمگاه در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: اگر بازی های تدارکاتی برای تیم ها در نظر بگیرند و یک باره این بازی ها را لغو کنند به ضرر تیم ها تمام می شود.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان داشت: بازی تدارکاتی مقابل موزامبیک می توانست محک خوبی برای تیم ملی باشد چرا که این تیم سبک بازی اش شباهت زیادی به تیم نیجریه دارد و می توانست ملی پوشان را آماده بازی با تیم نیجریه کند.

وی درخصوص اینکه تیم ها حاضر به بازی مقابل تیم ملی نمی شوند، تصریح کرد: عدم شرایط مساعد برای انجام بازی تدارکاتی، زدو بند با تیم نیجریه برای اینکه مقابل تیم ایران قرار نگیرد از جمله دلایل تیم موزامبیک برای عدم رویارویی مقابل تیم ملی ایران است.

کارشناس فوتبال افزود: اگر همه بازیکنان ملی پوش به اردوی آفریقای جنوبی می رفتند آن وقت این اردو می توانست در آمادگی ملی پوشان برای جام جهانی مؤثر باشد.

خرمگاه در خصوص اینکه اردو بدون حضور لژیونرها برگزار شد، اظهار داشت: این کار به ضرر تیم است اگر تیم با تمام بازیکنان به طور کامل باشد مطمئناً مربی می تواند شرایط خوبی را برای تیم رقم بزند. اگر تعداد لژیونرها بیشتر باشد آمادگی تیم بهتر و هارمونی مناسب تری از تیم خواهیم دید.

وی در مورد اینکه اگر بازی های لیگ ادامه پیدا می کرد، آمادگی بازیکنان تیم ملی بهتر می شد خاطرنشان کرد: هیچ فرقی به حال بازیکنان ندارد چه بسا شاید این کار به ضرر آنها باشد زیرا این دو با یکدیگر مقایسه نمی شوند.
شرایط هرکدام فرق می کند در این خصوص تدابیری باید اندیشیده شود و بازیکنان را به خوبی جمع کرد درحال حاضر تیم ملی نکونام را ندارد و لژیونرها هم در اردو حضور پیدا نمی کنند که این کار به تیم ملی لطمه وارد می کند و از روحیه بازیکنان کاسته می شود.

گفتنی است، تیم ملی برای آماده سازی درجام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اردویی را در آفریقای جنوبی برپا کرده است. این تیم قرار بود با تیم ملی موزامبیک یک بازی تدارکاتی برگزار کند که این بازی لغو شد قرار است به جای بازی با موزامبیک یک بازی تدارکاتی با یک تیم لیگ برتری آفریقای جنوبی برگزار شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار