|
|
کدخبر: ۱۶۶۵۵۴

فینال سری A۱ والیبال ایتالیا

خبرگزاری تسنیم: تیم پروجا در دومین دیدار فینال سری A۱ والیبال ایتالیا ۳ بر ۲ مقابل لوبه بانکا به پیروزی رسید.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، «بوبان» دست بردار نیست. او که در فینال، جام حذفی را از دست داده حالا قصد ندارد به این راحتی ها فینال سری A۱ والیبال ایتالیا را هم از دست بدهد حتی اگر حریفش تیم پرمهره ای مثل لوبه بانکا باشد. این در حالی است که بازی نیمه نهایی پروجا مقابل پیاچنزا در دیدار پنجم به سود بازیکنان کواچ تمام شد و حریف آنها در فینال حدود یک هفته بیشتر استراحت کرده بود.

تیم پروجا که هدایت آن را اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بر عهده دارد در دومین دیدار فینال سری A۱ والیبال ایتالیا مقابل لوبه بانکا در سالن پالا اوانجلیستی شهر پروجا ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

شاگردان کواچ که دیدار اول را با نتیجه مشابه ۳ بر ۲ واگذار کرده بودند در این مسابقه ست های اول، چهارم و پنجم را با امتیازات ۲۵ بر ۲۳،۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۲ از آن خود کردند و ست های دوم و چهارم را ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ واگذار کردند.

در این بازی هم صرب ها برای پروجا بهترین عملکرد را داشتند. الکساندر آتاناسیویچ با ۲۷ و نمانیا پتریچ با ۲۰ امتیاز، مؤثرترین بازیکنان تیم شان بودند، ضمن اینکه آتاناسیویچ به عنوان باارزش ترین بازیکن زمین معرفی شد. برای تیم لوبه بانکا هم ایوان زایتسف ۲۳ امتیاز و بارتوژ کورک ۱۵ امتیاز کسب کردند.

تیم لوبه بانکا در این بازی ۲۳ امتیاز از اشتباهات پروجا کسب کرد و تیم پروجا ۳۸ امتیاز از اشتباهات لوبه بانکا به دست آورد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار