|
|
کدخبر: ۱۶۶۵۵۶

هفته سی و دوم بوندس لیگا

خبرگزاری تسنیم: در شبی که هامبورگ از خانه آگزبورگ دست خالی به خانه بازگشت شالکه در خانه اش نتیجه را به بورسیا مونشن گلادباخ واگذار کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های آلمان موسوم به بوندس لیگا شب گذشته(یکشنبه) با انجام دو دیدار به پایان رسید. در یکی از این بازی ها تیم فوتبال آگزبورگ در خانه خود با نتیجه ۳ بر یک بر از سد هامبورگ گذشت.

برای آگزبورگ در این بازی حلیل آلتینتوپ(۷ و ۳۲) و آندره کان(۴۳) گلزنی کردند و تنها گل هامبورگ را هیکو وسترمان در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند. آگزبورگ با این برد ۴۶ امتیازی شد و جایگاه هشتمی خود را در جدول رده بندی استحکام بخشید. هامبورگ هم با ۲۷ امتیاز همچنان در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی بوندس لیگا قرار دارد و خطر سقوط به دسته پایین تر همچنان این تیم را تهدید می کند.

شالکه هم در دیداری خانگی مقابل بورسیا مونشن گلادباخ تن به شکست یک بر صفر داد. تنها گل این بازی را پاتریک هرمان در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند تا مونشن گلادباخ با ۵۲ امتیاز به رده ششم جدول صعود کند. شالکه هم با ۵۸ امتیاز تغییری در جایگاه سومی اش به وجود نیامد.

در جدول رده بندی بوندس لیگا تیم های بایرن مونیخ، بورسیا دورتموند و شالکه به ترتیب با ۸۴،۶۵ و ۵۸ امتیاز رده های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار