|
|
کدخبر: ۱۶۶۶۰۰

مربیگری با ۱۰ مدافع کار سختی نیست

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ایرلندی لیورپول آبی پوشان لندن را به ارائه یک بازی کاملاً تدافعی و بسته برابر قرمزپوشان مرسی ساید متهم کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، به دنبال شکست ۲ بر صفر لیورپول مقابل چلسی در آنفیلد که شانس قهرمانی این تیم را کاهش داد، برندان راجرز، سرمربی ایرلندی قرمزپوشان مرسی ساید گفت: هر کاری کردیم نتوانستیم راهی به سوی دروازه چلسی پیدا کرده و به دفاع این تیم نفوذ کنیم. فکر می کنم چلسی نه یکی بلکه دو اتوبوس مقابل دروازه اش پارک کرده بود. ژوزه(مورینیو) امروز به نتیجه ای که می خواست رسید. به چلسی تبریک می گویم اما شیوه بازی این تیم دقیقاً متضاد با آن شیوه ای بود که ما داشتیم. مربیگری کردن کار سختی نیست وقتی ۱۰ بازیکن را در محوطه ۱۸ قدم قرار می دهید.

راجرز افزود: بازیکنان من در این بازی فوق العاده کار کردند البته اگر در محوطه جریمه حریف دقت بیشتری به خرج می دادند بهتر بود. ما هر کاری از دست مان برمی آمد انجام دادیم. سعی کردیم توپ را حفظ کنیم و نشان دادیم آن تیمی هستیم که می خواهد بازی را ببرد. چلسی با ۱۰ بازیکن خود در محوطه جریمه اش دفاع می کرد، آن هم از دقیقه اول تا آخر. نفوذ به دفاع چلسی سخت بود اما ما را عصبی نکرده بود. مشکل ما فقط در زدن ضربات آخر بود و شاید اگر کمی خوش شانس تر بودیم به هدف مان می رسیدیم. مسلماً من از نتیجه بازی ناراحتم اما من فقط به بازیکنانم افتخار می کنم، چون ما با وجود این شکست هنوز هم با دو امتیاز بیشتر بالاتر از چلسی قرار داریم.

سرمربی ایرلندی لیورپول در ادامه از استیون جرارد، کاپیتان تیمش که با گاف بزرگ خود زمینه ساز گل اول چلسی شد، حمایت کرد و گفت: استیون پسری است که بارها و بارها باعثموفقیت لیورپول شده است و این بار واقعاً بدشانسی آورد، چون در لحظه حساسی پای او لغزید. او هر کاری توانست انجام داد. مسلماً جرارد را نباید مقصر این شکست دانست، چون تا همین جایی که هم که رسیده ایم به لطف حضور او بوده است. جرارد در تمام طول فصل برای ما مهره کلیدی بوده است.

راجرز در پایان درباره شانس قهرمانی لیورپول در این فصل خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم دو بازی باقیمانده خود تا پایان فصل را ببریم، بالاتر از چلسی باقی خواهیم ماند و شاید هم بالاتر از منچسترسیتی. هنوز راه طولانی در پیش است. سیتی الان حس می کند که می تواند به میدان برود و تمام بازی هایش را ببرد اما ما هم تجدید قوا خواهیم کرد، روی بازی بعد تمرکز می کنیم و با نگرشی مثبت برای بازی بعد آماده می شویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار