|
|
کدخبر: ۱۶۶۶۶۸

به غیر از رئیس فعلی هیچ فرد دیگری نمی تواند بوکس را هدایت کند

کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: از مسئولان وزارت ورزش خواهش می کنیم هر چه زودتر تکلیف رئیس فدراسیون را مشخص کنند تا ما هم با خیال راحت برای رسیدن به مدال در بازی های آسیایی تلاش کنیم.

علی مظاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد اینکه برای موفقیت بوکس در بازی های آسیایی همه باید به این رشته کمک کنند، گفت: زمان کمی تا آغاز بازی های آسیایی اینچئون باقی مانده است و به همین دلیل باید مسئولان ورزش، فدراسیون و ملی پوشان دست به دست هم دهند تا در این رویداد بزرگ که بعد از المپیک برای ورزش کشورمان مهم است نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

وی افزود: در حال حاضر با زمان کمی که تا بازی های آسیایی باقی مانده، هنوز تکلیف انتخابات فدراسیون بوکس مشخص نشده است و این موضوع به بوکس لطمه می زند. ناطق نوری همچنان هدایت فدراسیون بوکس را برعهده دارد و امیدوارم مسئولان ورزش هرچه زودتر تکلیف انتخابات فدراسیون را مشخص کنند.

کاپیتان تیم ملی بوکس در ادامه گفت: اردوهای تیم ملی از فردا(سه شنبه) دوباره آغاز می شود و این خیلی برای ما حائز اهمیت است که رئیس فدراسیون پا به پای ملی پوشان در اردوها حضور پیدا می کند. ناطق نوری در تمام انتخابی ها و تمرینات ملی پوشان شرکت می کند و این دلگرمی بزرگی برای ما ست.

مظاهری در مورد اینکه ناطق نوری به ملی پوشان حاضر در اردوها قول داده است، اظهار داشت: با تمام شرایطی که در فدراسیون بوکس حاکم است احمد ناطق نوری به نفرات اردونشین وعده های خوبی را داده و حتی گفته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به نظر من در حال حاضر هیچ کس نمی تواند مسئولیت فدراسیون را برعهده بگیرد چرا که تا بازی های آسیایی اینچئون زمان کمی باقی مانده و هر فرد دیگری که بخواهد بیاید و مسئولیت این فدراسیون را برعهده بگیرد زمان باقی مانده تا بازی های آسیای از دست می رود و هیچ کاری هم برای بوکس نمی تواند انجام دهد. پس با این حساب بهتر است که ناطق راهش را در فدراسیون بوکس ادامه دهد تا تیم ملی با حمایت او دوباره در بازی های آسیای مدال آوری کند.

کاپیتان تیم ملی بوکس در ادامه با یادآوری از کسب مدال برنز بوکسورها در بازی های آسیایی دوره قبل گفت: ما دوره قبل در شرایطی ۳ مدال برنز کسب کردیم که می توانستیم به مدال طلا هم برسیم، اما با تصمیمات اشتباهی که مربی خارجی در آن مقطع گرفت ما از رسیدن به مدال طلا باز ماندیم. در آن مقطع یک ماه زمان باقی مانده بود تا بازی های آسیایی آغاز شود که مربی خارجی همه ملی پوشان را وادار کرد در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند و همه ما با مصدومیت و خستگی در گوانگجو وارد رینگ شدیم.

مظاهری در پایان خاطرنشان کرد: اکبر احدی و مسئولان فدراسیون برای انتخابی تیم ملی فراخوان زدند و تمام مدعیان را دور هم جمع کردند. در واقع نفرات حاضر در اردوها سرمایه بوکس ایران هستند و از فردا دوباره در اردوها دور هم جمع می شویم تا در بازی های آسیایی بهترین نتایج را کسب کنیم به همین دلیل از مسئولان وزارت ورزش خواهش می کنم هر چه زودتر تکلیف ریاست فدراسیون بوکس را مشخص کنند تا ما هم بتوانیم با خیال راحت و با پشتیبانی مسئولان فدراسیون برای رسیدن به مدال در بازی های آسیایی تلاش کنیم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار