|
|
کدخبر: ۱۶۶۷۴۳

سرمربی تیم فجر گفت: تلاش تیم ما این است که درلیگ برتر بمانیم واز داوری ضربه های زیادی خوردیم قضاوت وعدالت برای تیم فجر انجام نشده است.

یاوری درگفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: نتیجه بدی مقابل تیم پیکان به دست نیاوردیم، تیم ما به آینده امیدوار است، همیشه مساوی در مسابقات حذفی بد نیست، اصل فوتبال در مسابقات حذفی گل نخوردن است، البته درمسابقه برگشت کار ما سخت است اما امیدوار هستیم.

مربی تیم فجر ادامه داد: یک روز به بازیکنان تیم استراحت دادیم و بعد از آن بازیکنان را ریکاوری کرده ایم و فردا و پس فردا تمرینات اصلی را برگزار می کنیم.

وی در مورد تماس های گرفته شده با بازیکنان تیم فجر تصریح کرد: تماس های گرفته شده و مدارکی هم از این تماسها داریم ولی من پاسخگوی این موضوع نیستم و فقط مسائل فنی بر عهده من است. جوابگوی این سوال باید مدیرعامل تیم فجر باشد.

یاوری در پایان خاطرنشان کرد: تلاش تمام تیم و کادرفنی این است که در لیگ برتر بمانیم، بازی قبل هم نشان داد که تیم ما پتانسیل ماندن در لیگ برتر را دارد اما تیم ما از داوری ضربه هایی خورده و دلایلی هم داریم، داوری خیلی تیم فجر را اذیت کرده و قضاوت و عدالت برای فجر انجام نشده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار