|
|
کدخبر: ۱۶۶۷۵۸

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: متاسفانه شرایط در استقلال خوب نیست تکلیف مان برای فصل بد مشخص نیست با این شرایط نگران وضعیت استقلال برای فصل بعد هستم.

ایمان مبعلی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: استقلال فصل خوبی را پشت سر نگذاشت، فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی بود، من هم فرصت زیادی نداشتم تا خودم را با بازیکنان هماهنگ کنم، متاسفانه حواشی اخیر هم به ضرر ما تمام شد امیدوارم هر چه زودتر تکلیف باشگاه استقلال روشن شود.

وی در مورد انتشار رقم قرار دادها گفت: در این مدت همه صحبتهای خود را کرده اند و فکر کنم اکثر موافق این رویه وزارت ورزش نبودن حداقل در شرایط فعلی فوتبال کشورمان نباید این اتفاق می افتاد، به هر حال این دو تیم زیر نظر وزارت ورزش هستند و هر اتفاقی که در این باشگاه می افتد با هماهنگی وزارت ورزش خواهد بود.

ایمان مبعلی در خصوص وضعیت خود و ماندنش در استقلال گفت: نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما شرایط حال حاضر استقلال خوب نیست، ماندن یا رفتن من دست خودم نیست، باید دید شرایط استقلال برای آینده چه شکلی خواهد بود.

وی در مورد حساسیت نشان دادن به قرارداد ها گفت: اگر با انتشار رقم قرار داد ها وضعیت فوتبال ایران خوب می شد و کیفیت بازی ها بهتر می شد، همه استقبال می کردند اما این حساسیت های زیاد وزارت ورزش برای خود من هم جالب است، در این فوتبال همه به سهم خود به یک مقام یا پست می رسند، اگر فردی دنبال شهرت باشد از طریق فوتبال می رسد، اگر دنبال پست و یا مقام باشد به راحتی کسب می کند، خیلی ها هم هستند که از طریق فوتبال نان در می آورند اما تمام توجه ها به رقم قراردادهای بازیکنان است! کسی به زیر ساخت های فوتبال ایران و پایه توجه ای ندارد و یا فردی نمی تواند با آن دلالی که رقم قرار داد بازیکنان را بالا و پایین می کند، مبارزه کند. در اینجا فقط انگشت اتهام به سمت بازیکنان و باشگاه است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار