|
|
کدخبر: ۱۶۶۷۹۳

برای سال آینده تصمیمی نگرفتم

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: رویارویی با رائول گونزالس بسیار سخت است و او کوچکترین موقعیت را به گل تبدیل می کند.

مهدی نوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد وضعیت فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. در لیگ برتر قهرمان شدیم و در لیگ قهرمانان آسیا از گروهمان صعود کردیم. در حال حاضر در تعطیلات هستیم تا پس از چند روز استراحت برای دیدار مقابل السد قطر کارمان را آغاز کنیم.

وی در مورد دیدار مقابل السد قطر خاطر نشان کرد: از این تیم شناخت زیادی ندارم. منتظر هستیم تا کادر فنی در جلسات فنی حریفمان را آنالیز کند تا از نقاط قوت و ضعف این تیم شناخت بیشتری پیدا کنیم.

هافبک فولاد خوزستان با توجه به آمار ضعیف خط دفاعی السد قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: آمار خط دفاعی نشان می دهد السد قطر در این منطقه ضعیف و آسیب پذیر است. این آمار به نفع مهاجمان سرعتی ما است. مهاجمان سرعتی ما می توانند با استفاده از ضعف خط دفاع السد قطر شرایط پیروزی تیم را فراهم کنند البته نباید فراموش کنیم السد قطر توانسته الهلال عربستان را شکست دهد و این نشان می دهد این تیم توانایی زیادی دارد.

نوری در مورد حضور بازیکنان ملی پوش فولاد خوزستان در مسابقه مقابل السد قطر اظهار داشت: مطمئنا این مسئله باعثافزایش توان تیمی فولاد خوزستان می شود و می توانیم با بهره بردن از تمام توانایی تیم به مصاف حریف مان برویم.

وی در مورد حضور رائول گونزالس مهاجم اسبق باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در السد قطر یادآور شد: او بازیکنی بزرگ و محبوبی است. رائول می تواند از کوچکترین موقعیت گل بسازد و در این دیدار کار سختی مقابل او در پیش داریم. باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا به بازیکنان السد اجازه موقعیت سازی ندهیم.

وی در پایان در مورد اینکه آیا با فولاد خوزستان قرارداد دارد یا اینکه می خواهد از این تیم جدا شود، اظهار داشت: با فولاد قرارداد ندارم و در حال حاضر نمی توانم در مورد سال آینده صحبتی انجام دهم. تمام فکر و ذهنم به دو دیدار مقابل السد قطر است و امیدوارم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار