|
|
کدخبر: ۱۶۶۸۸۷

مگر می شود ورزشگاهی ۴،۵ روزه تاییدیه AFC بگیرد؟!

سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: مدارک خود مبنی بر تماس فرد دلال با بازیکن را ارائه داده ایم و امیدواریم که پیگیری لازم صورت بگیرد.

محمد عاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درخصوص میزبانی ورزشگاه شهر قدس در دیدار برگشت دو تیم پیکان و فجرسپاسی اظهار داشت: متاسفانه نمی دانم چرا فدراسیون فوتبال زیر حرف خود زد. در جلسه ای که برای هماهنگی بازی برگزار شد بهروان و همچنین محمودزاده با قاطعیت اعلام کردند که ورزشگاه شهر قدس شرایط برگزاری بازی در حد لیگ برتر را ندارد و به علت اینکه این دیدار هم در حد لیگ برتر به حساب می آید ۳ ورزشگاه دیگر را اعلام کردند که همه زیر آن را امضا کردند.

وی ادامه داد: در آن جلسه ساعت بازی ۱۷ اعلام شد اما هم اکنون ۱۶ و ۳۰ دقیقه اعلام شد خیلی راحت این کار را کردند، اگر قرار بود از اول چنین تصمیمی خودشان بگیرند پس چرا جلسه برگزار کردند، اگر ارزش قائل هستند پای حرف خود بایستند این خوب است که حالا بخواهیم صورتجلسه را به مردم نشان بدهیم؟ اگر قرار بود تغییراتی صورت بگیرد پس در دیدار رفت هم ما این کار را انجام می دادیم.

سرپرست فجرسپاسی تاکید کرد: آقایان می گویند ما کارشناس فرستادیم و وضعیت ورزشگاه را تایید کرده اما سوال من این است که مگر می شود ظرف ۴،۵ روز شکل ورزشگاه را تغییر داد و به گونه ای شود که مورد تایید AFC قرار بگیرد. اگر ورزشگاه شرایط لازم را داشت در همان صورتجلسه اعلام می کردند، ما که اصراری نداشتیم، ما تیم میهمان هستیم و هر ورزشگاهی که میزبان انتخاب کند در آنجا بازی می کنیم، حرف ما این است که چرا حرف خودشان را عوض می کنند.

عاری در مورد حواشی که پس از دیدار رفت به وجود آمد و صحبت هایی که مبنی بر تماس یک دلال با بازیکن فجرسپاسی مطرح شد گفت: ما شماره فردی که تماس گرفته را داریم و اطلاعات را در اختیار افراد مربوطه قرار داده ایم، دیگر خودشان هر تصمیمی که بگیرند. می توانند از طریق شماره ای که به آنها داده ایم استعلام بگیرند و موضوع را مشخص کنند اما کسی نیست که این مسئله را پیگیری کند. قاطعیت لازم وجود ندارد زمانی بود که این قاطعیت در فدراسیون وجود داشت اما اگر بخواهیم اسمی از کسی ببریم می گویند شاید با او سر و سری دارد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار