|
|
کدخبر: ۱۶۶۹۶۳

هیأت مدیره پرسپولیس حرف نزند تا این تیم موفق شود!

مدیرعامل سابق استقلال گفت: بنده هیچ علاقه ای به رایزنی ندارم، ضمن اینکه مطمئن باشید که با هیچ فردی هم ارتباط ندارم که آنها بخواهند برای من رایزنی کنند.

حمیدرضا واعظ آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر خصوص انتخاب هیات رئیسه پرسپولیس گفت: غیر از دو نفر که از پیشکسوتان پرسپولیس هستند، خیلی از سایر نفرات شناخت ندارم، البته اقای سلیمی را که در شهرداری تهران هستند را کم و بیش می شناسم و می دانم که مدیر متعهدی هستند. دوستان دیگر هم که ان شاءلله منشأ خیر هستند و فقط به آنها توصیه می کنم که اگر می خواهند پرسپولیس موفق شود، حرف نزنند! چراکه هرچقدر کمتر حرف بزنند، حاشیه ها هم کمتر خواهد بود.

وی افزود: کار هیأت مدیره یک کار کلان و استراتژیک است و تصمیم گیری های کلان برعهده آنهاست بنابراین نباید در خصوص هر موضوع جزئی اعضای هیأت مدیره به اظهارنظر پرداخته و مصاحبه کنند.

واعظ آشتیانی در مورد انتخاب رحیمی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس گفت: رحیمی از مدیران خوب، توانمند، باتجربه و با ادب است و انتخاب او را هم به خود وی و هم به هیأت مدیره پرسپولیس تبریک می گویم که فرد بسیار شایسته و با شأن و شخصیتی را انتخاب کردند که در نهایت امیدوارم این باشگاه در مسیر خوب و پیشرفت حرکت کند.

وی در مورد ارزیابی اش از تصمیمیات وزارت ورزش در این مدت اخیر از جمله شفاف سازی قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس گفت: متأسفانه ما در فوتبال و بخش های دیگر ورزش هیچگاه آسیب شناسی مشکلاتمان را در مقاطع مختلف نداشته ایم و شاید هم به عمد این اتفاق می افتد که هیچ توجهی به مشکلات نداشته باشیم و همین باعثمی شود که سوپاپ اطمینانی که برخی دوستان برای خود تعبیه کرده اند به یک باره عمل نکرده و منجر به انفجار شود، بنابراین قبل از اینکه وزارت ورزش تصمیماتی را می گرفت، خود باشگاه ها باید با توجه به فضایی که در کشور ایجاد شده خودشان پیش قدم می شدند و این کار را با هماهنگی فدراسیون فوتبال انجام می دادند.

واعظ آشتیانی افزود: چه بسا وقتی وزیر ورزش این کار را انجام داد چند باشگاه داوطلبانه بودجه و قرارداد بازیکنان خود را اعلام کردند. بنابراین وزارت ورزش در جهت شفاف سازی و در جهت اینکه افکار عمومی بیش از این در یک بلاتکلیفی قرار نگیرد این کار را انجام داد، البته به این موضوع کاری ندارم که زمان انجام آن خوب بود یا خیر بلکه نفس کار خوب بود. اگر ادعای حرفه ای بودن می کنیم باید همه چیزمان روشن و شفاف باشد، چراکه این وضعیت تمام تیم های حرفه ای دنیا بوده و در همه موارد شفاف سازی را انجام می دهند چراکه در غیر این صورت کسی سهام باشگاه ها را نمی خرد و سرمایه گذاری هم انجام نمی شود.

مدیرعامل سابق استقلال در مورد اینکه شنیده می شود در حال رایزنی است تا دوباره مدیرعامل استقلال شود، گفت: بنده هیچ رایزنی ای نمی کنم و هیچ علاقه ای هم به رایزنی ندارم، ضمن اینکه مطمئن باشید که بنده با هیچ فردی هم ارتباط ندارم که آنها بخواهند برای من رایزنی کنند.

وی با تکذیب هرگونه رایزنی برای پذیرفتن مدیرعاملی استقلال افزود: اگر به داشتن مسئولیت بود که بنده قائم مقام سازمان تربیت بدنی و مدیرعامل استقلال بودم و می توانستم با هر خفت و خواری و چاپلوسی و تملق بمانم، پس اصلا روحیات من سازگار با این رویه ها و رفتارها نیست و اطمینان داشته باشید اگر بنده بنا بود خودم یا افرادی برایم رایزنی کنند، این شهامت را داشتم که این موضوع را افشا کنم و بگویم علاقمند هستم تا بازگردم و چنین مسئولیتی را داشته باشم.

واعظ آشتیانی در خصوص اینکه آیا از بازگشت به استقلال استقبال می کند یا خیر گفت: چیزی که اتفاق نیفتاده نباید در خصوص آن حرفی زد. یک وقت هست که این اتفاق در شرف انجام است آن زمان می توان اظهارنظر کرد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار