|
|
کدخبر: ۱۶۶۹۹۲

رئال در بازی رفت کارش را صحیح انجام داد

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: هر سانتر و پاس می تواند ما را به بازی نهایی لیگ قهرمانان برساند.

به گزارشخبرگزاری فارس، پپ گواردیولا در فاصله یک روز تا بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید اظهار داشت: باید به این نکته که پایانی خوش در رویارویی با رئال مادرید به وجود آوریم، باور داشته باشیم. در بازی سه شنبه شب هر سانتر و هر پاس می تواند منجر شود برای بازی نهایی به لیسبون برویم. این نکته ای است که تک تک ما در بایرن، باید در ذهن داشته باشیم. این نکته شاید تنها تفاوت بازی های ما با دیگر پیکارهایمان باشد.

مربی اسپانیایی که با خبرنگاران در این مورد صحبت می کرد، افزود: امشب را باید خوب بخوابم تا بالانس لازم را برای ایجاد تعادل بین حمله بیشتر در محوطه جریمه حریف و کمتر فرصت دادن به رئال را پیدا کنم. در بازی رفت هم ما شوت های بیشتری زدیم، کرنرهای بیشتری داشتیم، بیشتر دویدیم و مالکیت توپ زیادتری نسبت به حریف داشتیم. البته من شیفته آمار و ارقام نیستم ولی انتظار دارم از برتری ها باید بهتر استفاده کرد.

او افزود: وقتی یک تیم در تمامی آمار از حریفش عقب است اما با این وجود برنده می شود، این خود بیان می کند که کارش را صحیح انجام داده است.

وی همچنین عنوان کرد: ما نیاز به بیش از یک گل در دیدار برگشت داریم که صعود کنیم. باید با قدرت در حمله شرکت کنیم و در دفاع کاملا بی اشتباه باشیم. البته حضور در همین رده لیگ قهرمانان، افتخاری برزگ است. واقعا رسیدن تا به این مرحله کار آسانی نیست. چون دشواری های خاص خود را دارد. با این حال باید تلاش کرد رئال را از دروازه اش دور نگه داریم تا بتوانیم به گل برسیم.

پیکار برگشت دو تیم در مرحله نیمه نهایی فردا ساعت ۲۳ و ۱۵ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار