|
|
کدخبر: ۱۶۷۰۷۱

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا:

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تصمیم ایران برای میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا جدی است.

به گزارشخبرگزاری فارساز کرمان، سینوری گوکون ظهر امروز در دیدار بازرسان ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا با استاندار کرمان با قدردانی از میهمان نوازی کرمانی ها اظهار داشت: امروز برای ما روز خوبی بود به ویژه خوشامد گویی دختر ۹ ساله ای که در هتل به ما خیر مقدم گفت و از همان جا فهمیدم ایرانی ها چقدر با نگاه جدی تری به دنبال اخذ میزبانی این مسابقات هستند.

وی افزود: فدراسیون فوتبال ایران با ما جلساتی داشته است و ما نیز به شهرهای مختلف سفر و از امکانات موجود بازدید می کنیم و سپس با امضای دو پروتکل و دریافت مدارک و مستنداتی که در بالاترین سطح بین المللی تنظیم شده اند با بررسی وضعیت ایران در این زمینه میزبانی این رقابت ها تصمیم گیری می کنیم.

گوکون خاطرنشان کرد: تصمیم گیری در مورد میزبانی ایران یا کشوری دیگر به مدیر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا مربوط است، ما می دانیم اخذ میزبانی برای ایران کار آسانی نیست، اما اگر این اتفاق رخ دهد، قطعا می تواند به توسعه و رشد فوتبال در ایران کمک زیادی کند.

وی با بیان اینکه امروز و فردا از برخی امکانات موجود در کرمان بازدید می کنیم و پس از آن راهی کنفدراسیون فوتبال آسیا می شویم، گفت: باید از میزبانی مناسب و امکاناتی که در اینجا برای رفاه ما فراهم شده است، تشکر کنم.

به گزارش فارس، بازدید از هتل های جهانگردی، پارس، گواشیر و زمین های تمرینی دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه شهید باهنر، چمران، شهرداری و ورزشگاه در حال ساخت شهدای مس و شهید باهنر از جمله برنامه های هیئت بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در کرمان است.

انتهای پیام / ۸۰۰۱۱ / غ۲۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار