|
|
کدخبر: ۱۶۷۰۹۸

بایرن تشنه قهرمانی است

خبرگزاری تسنیم: مهاجم هلندی بایرن مونیخ اعلام کرد در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ورزشگاه آلیانتس آره نا را برای رئالی ها تبدیل به جهنم خواهند کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، آرین روبن، مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ در آستانه دیدار این تیم مقابل رئال مادرید در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: من در تیم رئال بوده ام و می دانم که رئالی ها چقدر علاقمند به کسب دهمین عنوان قهرمانی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هستند. می دانم این موضوع چقدر برای شان اهمیت دارد ولی از طرفی دیگر ما در چهار سال گذشته سه بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده ایم و با وجود اینکه سال گذشته به عنوان قهرمانی رسیدیم همچنان تشنه قهرمانی در این رقابت ها هستیم. ما می توانیم تاریخ ساز شویم.

وی افزود: من دو سال خیلی خوب را با رئال سپری کرده و با این تیم به قهرمانی لالیگا هم رسیدم. با این وجود همیشه از این صحبت می شود که چرا سانتیاگوبرنابئو را ترک کردم. باید بگویم که رابطه خوبی با رئالی ها داشته و کینه ای از آنها به دل ندارم. به هر حال ما در این بازی در ورزشگاه خودمان مقابل کهکشانی ها بازی خواهیم کرد و فردا آلیانتس آره نا را تبدیل به جهنمی برای آنها خواهیم کرد. از حالا هم قول می دهم در بازی فردا با تمام وجود بازی خواهیم کرد و هیچکس نمی تواند بگوید که ما در بازی رفت خیلی تلاش نکردیم. باور دارم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون صعود خواهیم کرد.

مهاجم ۳۰ ساله سرخپوشان مونیخ همچنین در تشریح وضعیت تیم خود اظهار داشت: دو سه هفته گذشته شرایط بایرن خوب نبوده است ولی برای بازی فردا اوضاع فرق می کند و احساسم بر این است که ما با روحیه خوبی به دیدار رئال می رویم ولی این را هم می دانیم که کار ساده ای در پیش نداریم. قول می دهم که با تمام وجود به مصاف رئال برویم و هر کاری که از دست مان برمی آید انجام خواهیم داد تا به فینال این رقابت ها برسیم. آنها هم خوب می دانند که کار هنوز به پایان نرسیده است.

روبن تصریح کرد: در این فصل دو بازیکن جدید به نام های ماریو گوتسه و تیاگو آلکانتارا به ترکیب بایرن اضافه شده اند و با حضور گواردیولا فصل خوبی را تاکنون پشت سر گذاشته ایم. باید در بازی فردا خوب عمل کنیم و مزد یک فصل تلاش خود را با صعود به فینال بگیریم.

وی در ادامه گفت: از اینکه رئال در بازی رفت مقابل ما اینقدر دفاعی بازی کرد غافلگیر شدم ولی برای بازی برگشت نقاط قوت و ضعف آنها را بررسی و روی آن تمرکز کرده ایم. باید تهاجمی بازی کنیم و مراقب ضدحملات مادریدی ها باشیم. ما در گذشته سابقه خوبی در گلزنی مقابل تیم های بزرگ داشته ایم و در نیوکمپ چهار گل به بارسلونا و در آلیانتس آره نا سه گل به منچستریونایتد زدیم. حالا برای بازی مقابل رئال هم روحیه خوبی داریم.

مهاجم هلندی باواریایی ها در پایان در حمایت از هم تیمی فرانسوی اش خاطرنشان کرد: ریبری می داند که تیم از او حمایت خواهد کرد ولی در بایرن حتی اگر بازیکنی روز بدی داشته باشد تیم پشت او خواهد بود. اصلاً نگران نیستم و فردا همگی با هم به دروازه رئال هجوم خواهیم برد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار