|
|
کدخبر: ۱۶۷۰۹۹

نباید سرمربی پرسپولیس دغدغه مالی داشته باشد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تکلیف سرمربی تیم ما فعلا مشخص نیست و باید در این زمینه صبر کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، علیرضا رحیمی قبل از جلسه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: محور اصلی جلسه امروز ما مثل قراری که با یکدیگر گذاشتیم این است که محور اصلی ما هیأت مدیره باشگاه باشد. من به عنوان مدیرعامل باشگاه باز هم تکرار می کنم هیچ تصمیمی را شخصی نخواهم گرفت و اگر پیشنهاد و طرحی دارم آن را قطعا در هیأت مدیره مطرح خواهم کرد و پس از مجوز تصمیمات لازم را خواهم گرفت.

وی افزود: محور اصلی ما هیأت مدیره باشگاه است و قطعا سعی خواهیم کرد که با یک کمک همگانی مشکلات را حل کنیم. من فقط مجری مصوبات هیأت مدیره خواهم بود تا انشاء ا لله بتوانیم مشکلات را حل کنیم البته شماها هم باید اجازه بدهید که همه کارها را انجام بدهیم تا مشکلی پیش نیاید.

رحیمی ادامه داد: از این به بعد باز هم اعلام می کنم سخنگوی باشگاه آقای استیلی حرف بزند و ما دیگر حرفی نزنیم ولی اجازه دهید در هیأت مدیره همه چیز مشخص شود.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا با این شرایط دایی در این تیم می ماند یا خیر گفت: فعلا مشخص نیست، شاید ترکیب کادر فنی حالا مشخص نشود. باید ببینیم چه اتفاقاتی پیش خواهد آمد تا انشاء الله بتوانیم همه به هم کمک کنیم تا مشکلات حل شود. بالاخره باید همه چیز در جلسه مطرح شود تا تصمیمات لازم را درباره مسائل مختلف بگیریم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری که چرا برای انتخاب کادر فنی اینقدر وسواس دارید، گفت: الان برای ما از همه چیز مهم تر روشن شدن وضعیت باشگاه است. من خودم یادم می آید که حدود ۲۰ تا ۳۰ سال است که این وضعیت را متأسفانه داریم و باید اول نگرانی هواداران را برطرف کنیم پس بهتر است اول مسائل باشگاه را از بین ببریم.

وی افزود: باز هم می گویم الان برای ما مهم ترین موضوع شرایط اقتصادی باشگاه است و هیچ چیزی از این موضوع مهم تر نیست سپس به مسائل دیگر فکر خواهیم کرد. ما باید اول مسائل اقتصادی را حل کنیم. ما دنبال این نیستیم که کار کوتاه مدت انجام دهیم. باید ۴۰ یا ۵۰ میلیارد به تیم تزریق کنیم تا خیلی از مشکلات حل شود. باشگاه باید روی پای خود بایستد. من اعلام کردم اگر قرار است من ۵۰ میلیارد فقط خرج تیم فوتبال کنم هیچ فایده ای ندارد. من باید به پرسپولیس کمک کنم تا این تیم روی پای خود بایستد و هواداران هم هر سال ناراحت نباشند.

رحیمی ادامه داد: دایی یا هر کسی کادر فنی پرسپولیس بود ما موظف هستیم مشکلات آنها را مخصوصا مالی برطرف کنیم. کادر فنی برای ما قابل احترام است و ما نباید اجازه دهیم فکرش مشغول مسائل حاشیه ای شود. باید هر کس در پرسپولیس فکرش به حال خودش باشد.

رحیمی در پاسخ به سؤالی که آیا در جلسه امروز بالاخره تکلیف دایی را مشخص می کنید یا خیر، یادآور شد: اجازه بدهید ببینیم چه خبر است البته با خود دایی هم حرف می زنیم عجله نکنید و بالاخره باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار