|
|
کدخبر: ۱۶۷۱۱۵

به تیمی می روم که به پیشرفت فوتبالم کمک کند

خبرگزاری تسنیم: مدافع - هافبک تیم فوتبال نفت تهران از تمایل خود برای بازی در تیم هایی چون فولاد و پرسپولیس یاد کرد.

وریا غفوری، مدافع - هافبک تیم فوتبال نفت تهران در خصوص وضعیتش برای فصل آینده به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: قراردادم با نفت تمام شده اما هنوز برای ماندن یا جدایی از این تیم تصمیم قطعی نگرفته ام.

وی در ادامه از شرایط خود برای عقد قرارداد با تیمی جدید یا تمدید قراردادش با نفت گفت: من در این چند ساله رشد فوتبالی خوبی داشته ام و مسلماً از این به بعد هم در تیمی بازی خواهم کرد که بتوانم به رشد و پیشرفت فوتبالم کمک کند. جدا از این موارد قطعاً حضور در لیگ قهرمانان آسیا، نحوه بسته شدن تیم و حضور بازیکنان نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب تیم جدیدم خواهد بود.

مدافع - هافبک تیم فوتبال نفت تهران از تمایل و احتمال حضورش در تیم های دیگر صحبت کرد و گفت: باشگاه استقلال از نیم فصل گذشته نسبت به جذب من ابراز تمایل کرده و مرا می خواهد اما جدا از این تیم من تیم های فولاد و پرسپولیس را نیز گزینه های خوبی برای ادامه فوتبالم می دانم، چون شانس حضور در آسیا را دارند که مطمئناً برای هر بازیکنی مهم و حائز اهمیت است.

غفوری در پاسخ به این پرسش که «اگر گل محمدی در نفت بماند ممکن است، قراردادت را با این باشگاه تمدید می کنی؟»، گفت: گل محمدی مربی خوبی است که برای او احترام زیادی قائلم اما گفتم برای من شرایط بسته شدن تیم، حضور در آسیا و پیشرفت فوتبالی مهم هستند که قطعاً آنها را در انتخاب تیم جدیدم لحاظ خواهم کرد. قطعاً برای تمدید قرارداد باید مسائلی را بسنجم و بعد تصمیم بگیرم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار