|
|
کدخبر: ۱۶۷۲۱۴

اخبار استقلال

بحثماندن فتح الله زاده و قلعه نویی در تیم استقلال، همچنان نامشخص است و این در حالی است که برخی بازیکنان با ماندن مدیر و سرمربی تیم از استقلال جدا شوند.

به گزارشخبرنگار باشگاه خبرنگارانبه نقل از یک مقام آگاه در تیم، جدایی فتح الله زاده و قلعه نویی از تیم استقلال برای برخی از اعضای این تیم که در استقلال حضور دارند امری قابل توجه است زیرا این افراد می توانند پس از جدایی مدیرعامل و سرمربی تیم در خصوص ماندن در استقلال تصمیم گیری کنند زیرا برخی قراردادها برای فصل جدید مشروط است و این موضوع وضعیت را در این تیم تغییر می دهد.

گفتنی است، سیاوش اکبرپور مهاجم تیم استقلال در این تیم با حضور فتح الله زاده و قلعه نویی وضعیت ایده آلی ندارد زیرا عنوان می شود که وی در صورتی که ای ندو در تیم بمانند در استقلال نمی ماند و از آبی ها جدا می شود.

شایان ذکر است، سیاوش اکبرپور در نیم فصل دوم علیه مدیریت و سرمربی استقلال صحبتهایی انجام دادو این موضوع باعثشد که از تیم دور بماند و در حال حاضر نیز وی در انتظار این است که شرایط تیم مشخص شود زیرا با ماندن مدیر و سرمربی فعلی وی جایی در تیم ندارد.

**ساموئل وسایل منزلش را فروخت؛ هافبک خارجی استقلال قطعی جدا شد

ساموئل جزء نفراتی است که در تیم استقلال شرایط ایده آلی داشت و جزء خارجی هایی در لیگ محسوب می شد که قیمت بالایی داشت و مبلغ قراردادش با استقلال نیز بیش از دیگر نفرات خارجی که در این تیم حضور داشتند بود اما تمام این مشخصات از این خارجی دورگه در حالی است که وی پس از دیدار با ایران به حضورش در استقلال پایان داد و این تیم را ترک کرد.

گفتنی است، ساموئل در تهران بسر می برد تا وضعیت منزلش را مشخص کند.

این بازیکن در حال فروش وسایل منزلش است و اعلام کرده است که تا آن زمان از آبی ها زمان می خواهد.

شایان ذکر است، ساموئل مقداری از پولش را طلب دارد و در انتظار دریافت پول است و قول داده که در صورت رسیدن به خواسته اش و همچنین فروش لوازم منزل خود، کلیه آپارتمان خود را در اختیار استقلالی ها قرار می دهد و ایران را برای همیشه ترک می کند.

**منصور حیدری دلخور از اقدام آبی ها؛ مدیر فنی هم قصد جدایی دارد

منصور پورحیدری که به عنوان عضو هیئت مدیره نیز استقلالی ها را همراهی کرده است در جلسه مسئولان غیبت داشت و این درحالی است که شرایط برای حضور وی در جلسه محیا نشده است و اعضای تیم استقلال نیز به این موضوع اشاره ای نداشتند اما از آنجا که با جدایی فتح اله زاده از استقلال دگرگونی های بسیاری در این تیم ایجاد می شود منصور پورحیدری نیزقصد ماندن در این تیم را ندارد و جدایی اش از تیم عجیب نیست.

وی که بارها و درطول فصل از مدیریت و سرمربی تیم استقلال حمایت کرد، برای فصل آینده برنامه ای در استقلال ندارد و در انتظار مشخص شدن وضعیت تیم است.



شایان ذکر است، مدیر فنی تیم استقلال، پیش از این از روی نیمکت نیز استقلالی ها را همراهی می کرد، اما بنا به خواسته خودش در باشگاه آبی ها یاری رساند. امادر حال حاضر بحثهمکاری وی با استقلال تحت الشعاع تغییرات قرار گرفته است.

** عباس کرد نوری به وزارت برنامه ارائه کرد؛ دو گزینه جدی مدیرعاملی بررسی شدند

مسئولان در وزارت ورزش قصد دارند شرایطی ایجاد کنندکه بهترین تصمیم را درخصوص تیمهای زیر مجموعه خود اتخاذ کنند اما این درحالی است که بحثمدیر عاملی تیم استقلال درابتدا به حضور احمد شهریاری ختم می شد اما درحال حاضر یک گزینه دیگر نیز به کاندیدا ها افزوده شده است و عباس کردنوری جزء نفراتی است که مسئولان در وزارت خواستار حضور وی در تیم هستند و حتی عنوان شده است که این گزینه برنامه های خود را نیز به وزارت ارائه کرده است تا تصمیم نهایی از سوی مسئولان اتخاذ گردد.

عنوان شده است که عباس کردنوری، درکنار شهریاری وعلی تاج نیا جزءنفرات مورد نظر وزارت هستند و قرار است که بهترین تصمیم از سوی مسولان برای حضور این افراد و گزینه برتر درتیم استقلال پس از فتح اله زاده اتخاذ گردد.

** پیشنهاد مدیریت استقلال بررسی می شود؛ مخالفت با پرداخت ۲۰ میلیاردو انتخاب هیات مدیره

پیشنهاد فتح اله زاده درحالی مطرح و عنوان شده است که این مدیرخواستار حضور درتیم است و بر اساس این شروط قصد دارد وضعیت خود درتیم استقلال را سرو سامان دهد ودرتیم بماند.

از طرفی عنوان شده است که فتح اله زاده علاوه بر دریافت پول به حضور سه تن از اعضای هیات مدیره بنا به خواست وتصمیم خود نیز اشاره کرده است و مسئولان در وزارت ورزش نیز خواستار این هستند که تحولات اساسی درتیمهای زیر نظر خود ایجاد کنند.

این درحالی است که مدیریت استقلال درحال حاضر مدیریت استقلال موردتأیید مسئولان در وزارت ورزش قرار ندارد واعضای مسئول در وزارت نیزقصد دارند مدیری را برگزینند که بتواند استقلال را از لحاظ مالی حمایت کند و از طرفی دیگر بدهی برای این تیم به جای نماند ودر آمد زایی ها برطبق اصول و خواسته مسئولان در وزارت باشد به این ترتیب قرار نیست خواسته های مدیریت استقلال توسط وزارت اجابت شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار